پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41350 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • با این ترفند ساده از آنلاین بودن افراد Last Seen Recently در تلگرام باخبر شوید!
    04 اسفند 1395 - 22:06
    شناسه : 38341
    0

    همان طور که می‌دانید یکی از قابلیت‌هایی که تلگرام در اختیار کاربران قرار می‌دهد، بستن وضعیت آنلاین بودن است. این موضوع بدین معناست که اگر مخاطب مورد نظر شما وضعیت آنلاین بودنش را بسته باشد، شما دیگر متوجه آنلاین و یا آفلاین بودن آن شخص نخواهید شد. به‌عنوان مثال موقعیتی را در نظر بگیرید که […]

    پ
    پ

    تلگرام - با این ترفند ساده از آنلاین بودن افراد Last Seen Recently در تلگرام باخبر شوید! -

    همان طور که می‌دانید یکی از قابلیت‌هایی که تلگرام در اختیار کاربران قرار می‌دهد، بستن وضعیت آنلاین بودن است. این موضوع بدین معناست که اگر مخاطب مورد نظر شما وضعیت آنلاین بودنش را بسته باشد، شما دیگر متوجه آنلاین و یا آفلاین بودن آن شخص نخواهید شد.

    به‌عنوان مثال موقعیتی را در نظر بگیرید که به فردی که در حالت Last Seen Recently قرار دارد، پیام داده‌اید و پیام شما خوانده نمی‌شود. منتظر می‌مانید اما هیچ اتفاقی نمی‌افتد. در این هنگام است که به فکرتان می‌رسد شاید این فرد آنلاین شده باشد و نخواهد پیام شما را بخواند. البته این‌ها همه در حد حدس و گمان خواهند بود.

    اما امروز با ترفندی همراه شما هستیم، که شما با انجام آن به راحتی می‌توانید از وضعیت آنلاین و یا آفلاین بودن کاربرانی که در تلگرام Last Seen Recently هستند، باخبر شوید.

    برای اجرا این ترفند لازم است مراحل زیر را طی کنید:

    1. بعد از این که به مخاطب مورد نظرتان که در حالت Last Seen Recently است پیام دادید و جوابی دریافت نکردید، بر روی تصویر پروفایل شخص کلیک کنید. در این حالت وارد اطلاعات پروفایلی شخص مورد نظر می‌شوید.

    01 2 - با این ترفند ساده از آنلاین بودن افراد Last Seen Recently در تلگرام باخبر شوید! -

    1. در مرحله بعد، گزینه  “Start Secret Chat” که در اندروید سبز رنگ است را انتخاب کنید و پیغام نمایش داده شده را Okay کنید. در این حالت وارد صفحه چت مخفی می‌شوید.

    02 2 - با این ترفند ساده از آنلاین بودن افراد Last Seen Recently در تلگرام باخبر شوید! -

    1. در نوار پایینی این صفحه پیغامی با عنوان “Waiting for … to get online…” نشان داده می‌شود. این پیغام به این معناست که مخاطب مورد نظر شما از آن زمان که پیام را داده‌اید تا به الان آنلاین نشده و تلگرامش را چک نکرده است. اما اگر این پیغام از همان ابتدا برای شما نمایان نشود و یا بعد از گذشت چند دقیقه پنهان گردد، به این معنا خواهد بود که شخص مورد نظر شما پیام شما را دریافت کرده اما نمی‌خواهد آن را باز کند.

    برای اجرای این ترفند به این موارد هم توجه زیادی بکنید:

    • بعد از این که از وضعیت آنلاین بودن و یا نبودن مخاطب مطمئن شدید، می‌توانید با انتخاب گزینه Delete Chat، چت مخفی را کنسل کنید.
    • فرد بعد از آنلاین شدن متوجه درخواست چت مخفی شما خواهد شد.
    • در صورتی که پیش از آنلاین شدن مخاطب، چت مخفی را ‌Delete Chat کنید، شخص بعد از آنلاینی متوجه درخواست چت مخفی شما نخواهد شد.
    • تمامی عواقب استفاده از این ترفند بر عهده خودتان خواهد بود.
    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.