پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41354 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • برپایی نمایشگاه معرق و ظروف دکوراتیو در لاهیجان
    08 اسفند 1395 - 12:15
    شناسه : 39178
    0

    آثار معرق و ظروف دکوراتیو دو هنرمند تهرانی در نگار خانه استاد حسین محجوبی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان به نمایش در آمده است. به گزارش «بامردم»، در این نمایشگاه ۴۰ اثر معرق از علیرضا قلی پور هنرمند اهل تهران به نمایش در آمده است. آثار معرق او متنوع بوده و شامل معرق نازک […]

    پ
    پ

    نمایشگاه معرق و ظروف دکوراتیو 2 - برپایی نمایشگاه معرق و ظروف دکوراتیو در لاهیجان - اخبار لاهیجان

    آثار معرق و ظروف دکوراتیو دو هنرمند تهرانی در نگار خانه استاد حسین محجوبی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان به نمایش در آمده است.

    به گزارش «بامردم»، در این نمایشگاه ۴۰ اثر معرق از علیرضا قلی پور هنرمند اهل تهران به نمایش در آمده است.

    آثار معرق او متنوع بوده و شامل معرق نازک بری خطاطی،معرق گل و بلبل ، خاتون و …می باشد؛ علیرضا قلی پور ۴۸ساله و مهندس راه و ساختمان، ۱۵سال است که به این هنر مشغول بوده و علاوه بر معرق به طراحی و نقاشی نیز می پردازد و هم اکنون به آموزش نیز مشغول است.
    آثار ظروف دکوراتیو به نمایش در آمده در این نمایشگاه ، از هنرهای دستی مریم السادات جهانی پور است که این آثار شامل طراحی و رنگ آمیزی روی ظروف شیشه ای ، چوبی، سفال ، پتینه،ویترای و …می باشد.
    این بانوی هنرمند ۴۲ساله تهرانی دارای تحصیلات مدیریت اقتصادی ، مدت ۸سال است که در این عرصه فعالیت می کند و هم اکنون به آموزش این هنر مشغول است .این نمایشگاه از تاریخ ۷الی ۱۱ اسفند از ساعت ۱۶الی ۱۹عصر میزبان علاقمندان است.

    نمایشگاه معرق و ظروف دکوراتیو 1 - برپایی نمایشگاه معرق و ظروف دکوراتیو در لاهیجان - اخبار لاهیجان

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.