×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر

محسن فلاح راد جایگزین جواد نجار تمیزکار 1 - محسن فلاح راد معاون دانشگاه آزاد لاهیجان و رئیس مرکز آموزشی فرهنگی سما لاهیجان و سیاهکل شد - استعغا تمیزکار از سمامحسن فلاح راد معاون دانشگاه آزاد لاهیجان و رئیس مرکز آموزشی فرهنگی سما لاهیجان و سیاهکل شد.

اختصاصی «بامردم»، بر اساس شنیده های موثق و گزارش رسیده به تحریریه «بامردم»، محسن فلاح راد سرپرست روابط عمومی و رییس بسیج اساتید دانشگاه آزاد لاهیجان با حفظ سمت به عنوان معاون این دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی فرهنگی سما لاهیجان و سیاهکل منصوب شد.

گفتنی است فلاح راد متولد ۱۳۶۱ در لاهیجان و عضو هیأت علمی تمام وقت گروه کامپیوتر و دانشجوی دکتری سیستم های نرم افزاری می باشد.

پیش از این جواد نجار تمیزکار نائب رییس شورای شهر لاهیجان این سمت را به عهده داشت. گفته می شود وی  بر اساس بخشنامه دکتر میرزاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی کشور مبنی بر «لزوم استعفا برای داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تا پایان سال ۱۳۹۵»، از سمت خود استعفاء داده است.

او از آذر سال ۹۳ به عنوان معاون دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان و رئیس مرکز آموزشی فرهنگی سما لاهیجان و سیاهکل مشغول به خدمت بود

تحول سما در این مدت به گونه‌ای است که می‌توان اولین‌های سما را با وی شناخت. تاسیس مدرسه سبز، برگزاری مسابقات استانی صندلی روزنامه‌ای، برگزاری جشنواره کشوری فیلم صد ثانیه‌ای و… اولین‌هایی هستند که با ورود نجار تمیزکار در سما به وقوع پیوست.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.