×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

روش عجیبی برای درمان زنان افسرده بوجود آمده که برای عمل به آن باید به قبرستان رفت.

به گزارش «بامردم»، چند سالی است که روش درمانی عجیبی در کشورهای آسیایی رواج پیدا کرده است. خوابیدن درون قبرهای کم عمق و تجربه مرگ. قبرهایی که در دامنه کوه های حومه شهر چونگ کینگ در جنوب غربی چین حفر شده اند حالا تبدیل به کلاس های درسی برای زنان افسرده شده اند تا به بیماران در درمان صدمات پس از جدایی کمک کرده و آن ها را به زندگی عادی بازگرداند.

یکی از مدرسان این شیوه زنی ۳۰ ساله بنام لیو تایجی است که خود در برهه ای از زندگیش دچار این بحران شده بود. او در ۱۹ سالگی ازدواج کرده بود و سه سال بعد با داشتن نوزادی کوچک مجبور به جدایی شده بود.
تلاش سه ساله وی برای تشکیل این گروه به حس همزاد پنداری لیو با هم نوعانش بر می گردد. زمانی که افسردگی فکر خودکشی  و پایان دادن به زندگی را در او زنده می کرد.
حالا لیو از مراجعینش می خواهد تا با خوابیدن در قبر مرگ را تجربه کنند، نگرشی خوش بینانه به زندگی و شکست های آن داشته و تمرکز حواس و اعتماد بنفس گذشته خود را دوباره احیا کنند، زندگی گذشته را رها کرده و پس از بیرون آمدن از قبر زندگی جدیدی را شروع کنند.
کلاس های وی رایگان و بدون دریافت هیچ هزینه ای در قبرستان برگزار می شود. او امیدوار است تا با این مدیتیشن خاص بتواند اثرات مخرب طلاق را برای زنان به حداقل ممکن برساند.
گفتنی است؛ شهر چومگ کینگ از مراکز عمده صنعتی و بازرگانی جنوب غرب چین است که با شهر شیراز خواهر خوانده است. بزرگترین سرویس بهداشتی جهان در این شهر قرار دارد.

خوابیدن در قبر3 - اقدام وحشتناک با زنان بیوه در قبرستان +عکس - خوابیدن در قبر2 - اقدام وحشتناک با زنان بیوه در قبرستان +عکس - خوابیدن در قبر - اقدام وحشتناک با زنان بیوه در قبرستان +عکس - خوابیدن در قبر4 - اقدام وحشتناک با زنان بیوه در قبرستان +عکس -


 منبع: رکنا | انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.