جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • حفظ طبیعت و ایجاد فضای سبز یکی از اقدامات اثربخش مدیریت شهری رودسر
    16 اسفند 1395 - 0:07
    شناسه : 41173
    0

     15 اسفند روز درختکاری بهانه ای برای بهتر زیستن در تقویم ملی ایران روز پانزدهم اسفند ماه روز درختکاری نامیده شده است و از این تاریخ تا بیست و دوم اسفند ماه به هفته ی منابع طبیعی مشهور است. درخت نقش بسیار مهم و حیاتی را در زندگی بشر ایفا میکند و علاوه بر پاکیزه […]

    پ
    پ

    رودسر - حفظ طبیعت و ایجاد فضای سبز یکی از اقدامات اثربخش مدیریت شهری رودسر - nsv

     15 اسفند روز درختکاری بهانه ای برای بهتر زیستن

    در تقویم ملی ایران روز پانزدهم اسفند ماه روز درختکاری نامیده شده است و از این تاریخ تا بیست و دوم اسفند ماه به هفته ی منابع طبیعی مشهور است. درخت نقش بسیار مهم و حیاتی را در زندگی بشر ایفا میکند و علاوه بر پاکیزه کردن محیط زندگی ما قابلیتهای بی شمار دیگری نیز دارد. قرن هاست که درخت یکی از مهم ترین عناصر زندگی بشر بوده و به منزله ریه های یک شهر تلقی می‌شوند و نقش مهمی را در تامین سلامت اعضای جامعه ایفا کرده و همواره بعنوان صنعتی مهم گامی مثبت برای آبادانی و پیشرفت کشور بشمار می رود.
    در همین راستا به جرات می توان گفت که حفظ طبیعت و ایجاد فضای سبز یکی از اقدامات اثربخش مدیریت شهری در چند ماه اخیر بوده و شهرداری رودسر توانسته است در این خصوص کارنامه درخشانی به یادگار بگذارد.
    مهندس پور قربان با استفاده از الگوی اقتصاد مقاومتی و مدیریت هزینه های جاری توانست به پشتوانه منابع انسانی و ظرفیت‌های موجود و پتانسیل بالای حوزه شهری ضمن خودکفایی در تولید گل و گیاه و اصلاح و بهسازی پارکها ،میادین و بلوارهای سطح شهر با افزایش سرانه فضای سبز به جلوه‌های طبیعی و همینطور ایجاد طراوت و شادابی در سیمای شهری زیبایی دوچندان بخشیده و با کاشت بیش از 1000 اصله درخت که سازگار با شرایط اقلیمی نیز هستند پروژه کمر بند سبز را به اجرا در آورد.
    چراکه معتقد است کاشت درخت سنتی نیکو بوده و از آن می‌توان بعنوان ابزاری اثربخش در مبلمان شهری و میراثی ارزشمند برای بقای بشر و حفظ زیبایی های شهر استفاده نمود .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.