سه شنبه, ۲۱ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 9 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41235 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2365×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • واگذاری ۵۰۰ فقره سند روستایی به مردم روستاهای چابکسر
    05 اردیبهشت 1395 - 21:51
    شناسه : 4170
    0

    رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی از واگذاری ۵۰۰ فقره سند روستایی به مردم روستاهای چابکسر خبر داد. به گزارش خبرگزاری بامردم، محمد سعیدی‌کیا عصر امروز در مراسم واگذاری ۵۰۰ فقره سند روستایی به مردم روستاهای چابکسر در مسجد سیدالشهدا(ع) روستای قاسم‌آباد علیا این شهرستان، اظهار کرد: واگذاری این سندهای رایگان در راستای محرومیت‌زدایی و توسط بنیاد […]

    پ
    پ

    واگذاری 500 فقره سند روستایی به مردم روستاهای چابکسر (6)

    رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی از واگذاری ۵۰۰ فقره سند روستایی به مردم روستاهای چابکسر خبر داد.

    به گزارش خبرگزاری بامردم، محمد سعیدی‌کیا عصر امروز در مراسم واگذاری ۵۰۰ فقره سند روستایی به مردم روستاهای چابکسر در مسجد سیدالشهدا(ع) روستای قاسم‌آباد علیا این شهرستان، اظهار کرد: واگذاری این سندهای رایگان در راستای محرومیت‌زدایی و توسط بنیاد علوی صورت گرفته است.

    وی ارزش ریالی املاک مذکور را ۱۴۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: مددجویان کمیته امداد، بهزیستی، سالمندان و اقشار کم درآمد جزو افراد واجدالشرایط واگذاری اسناد روستایی هستند.

    تا پایان سال جاری حدود ۳ هزار جلد اسناد املاک بنیاد علوی نیز در رودسر، کلاچای، چابکسر و املش واگذار می‌شود.

    سال گذشته ۸۰۰ فقره سند املاک علوی با ارزش ریالی حدود ۲۰۰ میلیارد ریال به مردم رحیم‌آباد و روستاهای اطراف آن واگذار شده بود.

    رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در ادمه در قاسم آباد علیا بخش چابکسر شهرستان رودسر گفت: با امضای این تفاهم نامه مشترک بین استانداری گیلان، شیلات استان و بنیاد مستضعفان، سرمایه گذاری در بخش ماهیان خاویاری و پرورش ماهیان در قفس ابتدا با پنج واحد اجرایی می شود که امیدواریم که بتوانیم در آینده نزدیک تعداد واحدها را افزاش دهیم.

    وی افزود: طبق این تفاهم نامه، به هر واحد با ظرفیت ۲۰ تن تا ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات با یارانه پنج درصدی از سوی استانداری و پنج درصدی از سوی بنیاد مستضعفان در راستای کمک به مناطق محروم و راه اندازی کسب و کار خرد و کوچک اعطا می شود.

    به گفته رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در سال ۹۵ برای راه اندازی کسب و کار خرد در استان های گیلان، مازندران و گلستان ۲۰ میلیارد تومان پرداخت خواهد شد که در صورت فراهم بودن شرایط کاری، این آمادگی در بنیاد مستضعفان وجود دارد که بر میزان تسهیلات بیافزاید.

    سعیدی کیا اظهار کرد: در سال گذشته ۱۰ هزار واحد سند روستایی صادر شد و تا پایان سال جاری، سه هزار سند روستایی دیگر واگذار می شود.

    مدیر عامل سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان نیز در ادامه این مراسم گفت: تا پایان امسال، سه هزار جلد سند روستایی به افراد واجد شرایط تحت پوشش بهزیستی، کمیته امداد، سالمندان و اقشار کم درآمد و جامعه هدف در شهرستان رودسر و املش واگذار می شود.

    حسن کاری به تعیین تکلیف اراضی بنیاد علوی و واگذاری رایگان املاک روستاییان در روستای قاسم آباد علیا بخش چابکسر اشاره و بیان کرد: به منظور محرومیت زادیی تعداد ۵۰۰ سند مالکیت به مساحت ۱۳۲ هزار متر به روستاییان به صورت رایگان واگذار می شود.

    واگذاری 500 فقره سند روستایی به مردم روستاهای چابکسر (1) واگذاری 500 فقره سند روستایی به مردم روستاهای چابکسر (8) واگذاری 500 فقره سند روستایی به مردم روستاهای چابکسر (7) واگذاری 500 فقره سند روستایی به مردم روستاهای چابکسر (6) واگذاری 500 فقره سند روستایی به مردم روستاهای چابکسر (5) واگذاری 500 فقره سند روستایی به مردم روستاهای چابکسر (4) واگذاری 500 فقره سند روستایی به مردم روستاهای چابکسر (3) واگذاری 500 فقره سند روستایی به مردم روستاهای چابکسر (2)

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.