چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41424 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بیش از 7 هزار مواد محترقه در لاهیجان کشف شد
    18 اسفند 1395 - 17:48
    شناسه : 41711
    0

    فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان از کشف بیش از 7 هزار عدد انواع مواد محترقه در این شهرستان خبر داد . به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ” محمود قاسمی” با اعلام این خبر، افزود: با توجه به نزدیکی ایام چهارشنبه آخر سال و در پی دریافت گزارشات مردمی مبنی بر توزیع مواد محترقه در […]

    پ
    پ

    محمود قاسمی فرمانده نیروی انتظامی لاهیجان 4 - بیش از 7 هزار مواد محترقه در لاهیجان کشف شد - شهرستان لاهیجان

    فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان از کشف بیش از 7 هزار عدد انواع مواد محترقه در این شهرستان خبر داد .

    به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ” محمود قاسمی” با اعلام این خبر، افزود: با توجه به نزدیکی ایام چهارشنبه آخر سال و در پی دریافت گزارشات مردمی مبنی بر توزیع مواد محترقه در سطح این شهرستان ، بررسی موضوع در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

    سرهنگ قاسمی با بیان اینکه ماموران با اقدامات پلیسی به هویت دو توزیع کننده پی بردند، افزود: ماموران انتظامی در یک عملیات غافلگیرانه هنگام معامله مواد محترقه، این دو متهم را دستگیر کردند.
    وی با اشاره به اینکه در بازرسی از محل اختفا این دو متهم 7 هزار و 635 عدد مواد محترقه خطرناک غیرمجاز کشف و ضبط شد، ادامه داد: مواد محترقه کشف شده حدود 90 میلیون ریال ارزش داشتند.

    فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان در پایان یادآورشد: دو متهم 37 و 44 ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.