×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 17 خبر

امام جمعه لاهیجان - لاهیجان نیازمند شورای شهر جدید است | مردم به هرکسی رای ندهند تا لاهیجان نجات پیدا کند | برخی از اعضای شورا به دلیل تخلفات آشکار نباید تایید صلاحیت شوند -

امام جمعه لاهیجان با اشاره به انتخاباتی کردن فضای شهرستان توسط مسئولان با بیان اینکه فضای شهر انتخاباتی نشود و هدف مسئولان خدمت به مردم باشد گفت: به مقامات امنیتی و نظارتی عرض کردم بسیاری از افرادی که در شورا هستند به علت تخلفات آشکار نباید تایید صلاحیت شوند.

 حجت الاسلام احمد عبدالله زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه لاهیجان با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراها که اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می شود، اظهار داشت: فضای شهرستان و کشور به زودی انتخاباتی نشود بهتر است، مسئولین باید به فکر کار و خدمت به مردم باشند.

وی با بیان اینکه زمان برای خدمت به مردم بسیار کوتاه است گفت: باید برای مردم زحمت کشید و کار انجام داد.

خطیب جمعه لاهیجان افزود: انتخابات ریاست جمهوری و شوراها بویژه انتخابات ریاست جمهوری که پیام های زیادی در سطح بین المللی دارد، بسیار مهم و سرنوشت ساز است.

*نباید به هرکسی رای دهیم/ برخی از اعضای شورای شهر نباید تایید صلاحیت شوند

خطیب جمعه لاهیجان با بیان اینکه انتخابات شوراها هم موضوع دیگری است که متاسفانه برخی زمزمه می کنند که فلانی رای میخرد که ان شاء الله دروغ است افزود: علاوه بر این کسی که رای خود را به مبلغ ناچیزی می فروشد، فردا نمی تواند به مسئولینی که از این طریق انتخاب کرده انتقادکند.

حجت الاسلام احمد عبدالله زاده با بیان اینکه نباید به هرکسی رای دهیم افزود: ما به مقامات امنیتی، نظارتی عرض کردیم که برخی از این افرادی که الان در شورای شهر و راس کار هستند نباید تایید صلاحیت شوند.

*تخلفات برخی از اعضای شورای شهر آشکار است

خطیب جمعه لاهیجان در ادامه با بیان اینکه برخی پرونده هایشان مشخص است و نباید تایید صلاحیت شوند گفت: تخلف های این افراد آشکار است و برخی در مظان اتهام هستند نیز باید رسیدگی شود گفت: این که بگوئیم انتخابات شوراها مثل انتخابات ریاست جمهوری نیست و شورای نگهبان نظارتی ندارد درست نیست و دستگاه های نظارتی طبق قانون می توانند رسیدگی کنند.

امام جمعه لاهیجان افزود: مسئولین و مردم به افرادی که اخلاص دارند رای دهند و باید جوانان نیرومند و متخصص به شورای شهر ورود کنند، شاید لاهیجان را نجات دادند.

*راهیان نور برای تذکر به ایام الله است

وی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای شهرستان لاهیجان در روز گذشته تصریح کرد: شهید و ایثارگری در فرهنگ شیعه، کهنه شدنی و فراموش شدنی نیستند بلکه شهادت موتور حرکت جامعه است و ملت ایران مدیون شهدا و خانواده های شهدا هستند و باید همیشه از شهید و شهادت یاد شود .
امام جمعه لاهیجان با اشاره با سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع راهیان نور افزود: ایشان راهیان نور را راهی برای تذکر به ایام الله و دفاع مقدس را گنج و ثروت عظیم فرهنگی دانستند.
وی همچنین به هفته احسان و نیکوکاری و درختکاری اشاره و اضافه کرد: باید از درختان و فضای سبز مواظبت کنیم و درخت بکاریم نه اینکه درختانی که به ما اکسیژن می دهند را قطع کنیم .


منبع: لاهیجان | انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.