پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آموزش روزنامه نگاری علمی در لاهیجان+جزئیات
    07 اردیبهشت 1395 - 19:31
    شناسه : 4289
    0

    اولین دوره تخصصی آموزش روزنامه نگاری علمی شرق گیلان در لاهیجان برگزار می شود. به گزارش خبرگزاری با مردم به نقل از «لاهیجان»، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان اولین دوره تخصصی آموزش روزنامه نگاری علمی را با حضور استاد نمونه روزنامه نگاری برگزار می کند. اولین دوره تخصصی آموزش روزنامه نگاری با حضور «مجید […]

    پ
    پ

    اولین دوره تخصصی آموزش روزنامه نگاری علمی شرق گیلان در لاهیجان برگزار می شود.

    به گزارش خبرگزاری با مردم به نقل از «لاهیجان»، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان اولین دوره تخصصی آموزش روزنامه نگاری علمی را با حضور استاد نمونه روزنامه نگاری برگزار می کند.

    اولین دوره تخصصی آموزش روزنامه نگاری با حضور «مجید محمدپور» استاد نمونه روزنامه نگاری دانشگاه های دولتی در لاهیجان برگزار می شود و به شرکت کنندگان در پایان دوره گواهینامه اعطاء‌ خواهد شد.

    طول دوره آموزش ۳۰ ساعت بوده و کلیه علاقمندان به حرفه تخصصی روزنامه نگاری؛ دانشجویان، روابط عمومی ها، خبرنگاران نشریات و سایت ها می توانند در این دوره شرکت کنند.

    محل برگزاری این دوره در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان بوده و متقاضیان با در دست داشتن یک قطعه عکس، کپی کارت ملی و پرداخت مبلغ شصت هزار تومان برای یک ترم می توانند در این دوره شرکت کنند.

    آموزش-روزنامه-نگاری-731x1024

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.