×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر

مردی از جنس پولاد - مردی از جنس پولاد! - صاحب مقصودی

حاشیه های پولادگر تمام شدنی نیست، وی این بار در مجمع انتخابات ریاست هیات تکواندوی استان گیلان نیز حکم به اخراج خبرنگاران از مجمع داد

صاحب مقصودی: رییس فدراسیون تکواندو هیچ فرصتی را برای تیتر شدن از دست نمی دهد، چه در المپیک باشد، چه در فدراسیون باشد، چه حتی در مجمع استانی، کلا علاقمند است با اظهاراتش سر و صدا ایجاد کند، چراکه با هر اظهارنظر وی عده ای مشغول به پاسخگویی می شوند.
لااقل افتخارات گذشته تکواندو در المپیک را هم تکرار نکرد تا قلمی به دفاع از وی بپردازد. تکواندو همیشه عصای دست ورزش کشورمان در المپیک بود اما در ریو ۲۰۱۶ نه تنها حتی یک مدال هم کسب نکرد بلکه آقای رییس، مدال آوران کشورهای دیگر را “مزدور” خواند تا جوی ملتهب در جامعه ورزش کشور بوجود آید.
وی رضا مهماندوست سرمربی اسبق تکواندوی جمهوری اسلامی ایران را که به دلایل نامعلوم!!! خود اخراج کرده بود، آن روز، بخاطر کسب مدال برای کشوری دیگر مزدور خواند، شاید انتظار داشت بهترین مربی جهان بعد از اخراج در گوشه ای از خیابان بساط فلافل فروشی پهن کند نه اینکه دوباره به گوشه تاتامی باز گردد، شاید هم می خواست اینگونه بار سنگین عدم موفقیت در المپیک را بین دیگران تقسیم کند، غافل از آنکه با این اظهار نظر ناپخته فقط بار مسئولیت شکستش سنگین تر می شود.
از بیانییه بسیار تند و شدیدالحن رضا مهماندوست خطاب به سیدمحمد پولادگر که بگذریم، جامعه تکواندوی کشور نیز از این رییس دل خوشی ندارد، هادی ساعی پرافتخارترین ورزشکار المپیکی ایران در رشته تکواندو معتقد است حواشی تکواندو مدیریتی است، وگرنه شکی در پتانسیل بالای فنی ورزشکاران و مربیان ما نیست. یوسف کرمی دیگر افتخارآفرین تکواندوی کشورمان نیز می گوید: این پولادگر است که با صحبت‌هایش، تکواندو را به حاشیه می برد،
و البته کم نیست این دست اظهارنظر از سوی جامعه تکواندو، اما آقای رییس همچنان رییس است.
حاشیه های پولادگر تمام شدنی نیست، وی این بار در مجمع انتخابات ریاست هیات تکواندوی استان گیلان نیز حکم به اخراج خبرنگاران از مجمع داد، حکمی که داد الله کرم افتخاری مشاور کمیته ملی المپیک و عضو سابق کمیته رسانه ای فیفا را نیز در آورد و او نیز در اعتراض به این تصمیم، جلسه را به همراه خبرنگاران ترک کرد. این درحالی است که همراهان پولادگر که عضو مجمع نبودند همچنان در جلسه حضور داشتند و خبرنگارانی که اتفاقا با دعوت روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان در مجمع حضور یافته بودند عنصری اضافی تلقی شدند.
البته شاید آقای رییس برای اینکه در مقابل سئوالات احتمالی خبرنگاران در خصوص ماجرای “مزدور خواندن مهماندوست” قرار نگیرد دست به چنین تصمیم عجیب و البته اشتباهی زد، چراکه….

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.