چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41427 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تلاش پلیس رسیدگی به مطالبات مردم است
    01 فروردین 1396 - 10:03
    شناسه : 44168
    0

    فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: تلاش پلیس رسیدگی به مطالبات مردم است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس؛ سردار”محمدرضا میرحیدری” در دیدار با نماینده ولی فَقِیه در استان گیلان، ضمن تبریک عید نوروز، برای همه أرکان نظام إسلامی در سال جدید عزت و سربلندی آرزو کرد. این مقام انتظامی با بیان اینکه همدلی در بین […]

    پ
    پ

    bamardom 1 - تلاش پلیس رسیدگی به مطالبات مردم است - \gds 'dghk
    فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: تلاش پلیس رسیدگی به مطالبات مردم است.

    به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس؛ سردار”محمدرضا میرحیدری” در دیدار با نماینده ولی فَقِیه در استان گیلان، ضمن تبریک عید نوروز، برای همه أرکان نظام إسلامی در سال جدید عزت و سربلندی آرزو کرد.
    این مقام انتظامی با بیان اینکه همدلی در بین دستگاه های امنیتی استان به برکت نظام و انقلاب حاصل شده است، تصریح کرد: امروز گیلان یکی از أمن ترین استان های کشور است.
    وی با اشاره به تدین و تعهد مردم گیلان، خاطرنشان کرد: همکاری خوب مجموعه پلیس، دستگاه قضایی و مردم، ماموریت های پلیس را به موفقیت رسانده است.
    سردار میرحیدری با اشاره به کاهش ٢٧ درصدی نزاع جمعی و کاهش ٧۵ درصدی تجاوز به عنف در سال ٩۵ نسبت به سال های گذشته؛ اظهار داشت: این آمار نشان از مسئولیت پذیری دستگاه های مختلف دارد.
    فرمانده انتظامی استان گیلان با تاکید بر اینکه طرح والعادیات برای برخورد با معتادان متجاهر به پاکسازی شهرهای استان منجر شده، بیان داشت: رشد ۵٨ درصدی دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر، بیانگر تلاش پلیس برای رسیدگی به مطالبات مردم است.
    این مقام انتظامی با تصریح بر اینکه از شروع طرح نوروزی پلیس، تلفات فوتی استان نسبت به زمان مشابه سال گذشته کاهش ٧٢ درصدی داشته، افزود: تلفات رانندگی در سطح ١۶ شهرستان گیلان به صفر رسیده است.
    وی از خروج ٧هزار و۶۴۵ مسافر از مرزهای گیلان خبر داد و اضافه کرد: در مرزها با مجاهدت مرزبانی وضعیت مطلوبی حاکم است.
    فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه در استان در آن واحد ١٠٠٠ واحد گشتی فعال است، تصریح کرد: ١٠٧ کلانتری و پاسگاه به صورت شبانه روزی به مردم خدمت می کنند.
    سردار میرحیدری با تاکید بر اینکه طرح فرهنگی جهادی گیلان مطهر بار دیگر در گیلان به اجرا درآمده است، خاطرنشان کرد: هدف پلیس تکرار دستاوردهای گذشته این طرح و بهبود آن برای ارتقاء سطح امنیت اخلاقی در ایام نوروز است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.