شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41377 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دونالد ترامپ بالاخره نوروز را تبریک گفت
    03 فروردین 1396 - 12:08
    شناسه : 44559
    0

    ترامپ در این بیانیه گفته است: این هفته، می خواهم بهترین آرزوها را برای تمامی کسانی که مراسم نوروز باستانی را جشن می گیرند بفرستم. میلیون ها نفر از ایرانی ها، عراقی ها، ترکیه ای ها و مردم جنوب آسیا و آسیای مرکزی، در کنار خانواده هایشان فرارسیدن بهار را گرامی می دارند. نوروز در […]

    پ
    پ

    - دونالد ترامپ بالاخره نوروز را تبریک گفت -

    ترامپ در این بیانیه گفته است:

    این هفته، می خواهم بهترین آرزوها را برای تمامی کسانی که مراسم نوروز باستانی را جشن می گیرند بفرستم. میلیون ها نفر از ایرانی ها، عراقی ها، ترکیه ای ها و مردم جنوب آسیا و آسیای مرکزی، در کنار خانواده هایشان فرارسیدن بهار را گرامی می دارند.

    نوروز در فارسی به معنای “روزی تازه” است. یک رخدادی برای جشن گرفتن شروعی تازه، احساسی که به خصوص برای برخی ایرانیان که در دهه های اخیر به کشور ما آمده اند تا در سرزمینی آزاد، شروعی تازه داشته باشند، معنای واقعی دارد.

    سالیان زیادی است که تا حد زیادی از روابط خوب میان ایرانی‌ها و آمریکایی ها لذت می برم، یکی از موفق ترین گروه از مهاجران در دوران معاصر کشور ما. آن ها با مذاهب دینی مختلف به اینجا می آیند، از جمله مسلمان، یهودی، مسیحی، زرتشتی و بهایی، امّا همه آن ها به خاطر میراث اجدادیشان، با محبت هستند.

    معروف است که کوروش کبیر، رهبر امپراطوری باستانی ایران، گفته بود آزادی، عزت و ثروت باهم بزرگترین شادی را برای بشریت دارد و اگر آنها را برای خود به ارث بگذاری، عشقشان به تو هرگز نمی‌میرد.

    برای تمام مردم ایران و تمام کسانی که نوروز را در دنیا جشن می گیرند، از جانب مردم آمریکا برای شما آزادی، بزرگی و ثروت را آرزو می کنم.

    نوروزتان پیروز (نوروز مبارک)

    به گزارش ایسنا، رکس تیلرسون وزیر امور خارجه آمریکا نیز روز سه‌شنبه در پیامی فرا رسیدن نوروز را به تمام کسانی که این عید را در سراسر دنیا جشن می گیرند، تبریک گفته بود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.