پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41448 تعداد نوشته های امروز : 15 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کشف 3 کیلو گرم شیشه در استان گیلان
    04 فروردین 1396 - 21:00
    شناسه : 44945
    0

    رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان از کشف3 کیلو گرم شیشه در استان خبر داد. “احداله احدی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر گفت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر در پی بررسی گزارشات مردمی از فعالیت 1 نفر قاچاقچی در زمینه تهیه و […]

    پ
    پ

    رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان از کشف3 کیلو گرم شیشه در استان خبر داد.

    “احداله احدی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر گفت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر در پی بررسی گزارشات مردمی از فعالیت 1 نفر قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در استان مطلع شده و با تحقیقات پلیسی از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند.
    رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان با بیان اینکه ماموران با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان رودبار، خودروی ریو این قاچاقچی 41 ساله را در این شهرستان متوقف کردند، افزود: در این رابطه 2 هم دست 26 و 23 ساله این متهم نیز دستگیر شدند.
    وی با یادآوری اینکه در بازرسی از خودرو این متهمان 3 کیلوگرم شیشه کشف و ضبط شد، اظهارداشت: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.
    رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در پایان تاکید کرد: شماره تلفن 128 پلیس مبارزه با مواد مخدر به طور شبانه روزی آماده دریافت اخبار و گزارشات مردم شریف گیلان درحوزه مواد مخدر است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.