×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

سروان حمیدرضا غلامی - اقدام پلیس منجر به روان سازی ترافیک نوروزی در شهر لاهیجان شد - \gds ghid[hk

رئیس پلیس راهور شهرستان لاهیجان گفت: مدیریت ۲۶ مکان حادثه خیز در لاهیجان منجر به روان شدن ترافیک درون شهری در تعطیلات امسال شده است.

سروان حمیدرضا غلامی روز شنبه افزود: ۲۶نقطه حادثه خیز در شهر لاهیجان شناسایی و در شورای ترافیک شهرستان مطرح شد که با ارائه راه حل های کوتاه مدت ، فعلا ترافیک در این شهر عادی است ولی حل این مشکل نیازمند برنامه ریزی درازمدت است.
وی تصریح کرد: با مدیریت بر این نقاط در نیمه اول تعطیلات نوروز، آمار تصادفات جرحی نسبت به مدت مشابه سال گذشته در شهر لاهیجان کاهش یافت و در سه ماه آخر سال گذشته و چند روز اخیر در سال جدید هیج تصادف منجر به فوتی در این شهر رخ نداده است .
سروان غلامی اظهار داشت: به دلیل کم عرض بودن خیابان های شهر لاهیجان و تغییر نکردن این خیابان ها در ۱۵سال اخیر موجب فشار کاری پلیس و کند شدن حرکت خودروها شده که افزایش نیرو و فعال شدن بیشتر نیروهای گشتی در این مناطق را به همراه داشته است.
وی خاطرنشان کرد: به منظور هدایت ترافیک به نقاط مختلف شهر ، پلیس راهور در میدان انقلاب ، میدان گلستان شهر لاهیجان و در میدان شهدا به عنوان میدان اصلی شهر استقرار یافته است.
وی اظهار داشت: در نیمه اول تعطیلات نوروز به دلیل بارش باران و سرما از تعداد مسافران شهر لاهیجان نسبت به سال قبل کاسته شده ولی نیمه دوم تعطیلات به دلیل مناسب بودن هوا ، باید انتظار مسافران بیشتری را داشته باشیم .
شهر لاهیجان نزدیک به یکصد هزار نفر جمعیت دارد و پیش بینی شده در تعطیلات نوروز امسال، بیش از دو میلیون مسافر وارد این شهر شود. واقع شدن لاهیجان در مسیر شاهراه اصلی گیلان به مازندران و انتقال شمار وسیع مسافران از غرب گیلان به شرق، زمینه ساز توجهات بیشتر به لاهیجان شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.