×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

کلاچای - بهره مندی بیش از یک هزار مسافر از امکانات شهرداری کلاچای در تعطیلات نوروز - تسهیلات نوروزی شهرداری کلاچای

رییس ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری کلاچای از بهره مندی حدود یک هزار مسافر در موج نخست سفرهای نوروزی از امکانات شهرداری این شهر خبر داد.

مجید عیسی پور با اشاره به این که شهرداری کلاچای با ایجاد زیر ساخت های مناسب توانست ماندگاری مسافران را در طی این مدت افزایش دهد افزود :مطمئنا ایجاد زیر ساخت های مناسب می تواند بستر لازم را برای افزایش میزان ماندگاری مسافر و گردشگر در منطقه افزایش دهد و بالطبع توسعه اقتصادی منطقه را نیز به دنبال خواهد داشت.
وی با بیان این که این ستاد پیش از شروع تعطیلات نوروز دو جلسه ستادی با هدف برنامه ریزی و زمانبندی لازم در دستور کار خود قرار داد اظهار کرد :خروجی این جلسات باعث شد تا بتوانیم گام های بلندی را در این زمینه برداریم .

رییس ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری کلاچای همچنین به امکانات این شهرداری در محل مجتمع نگین اشاره و گفت :۷سوییت ،۱۳کانکس و سکوهای نشیمن سرپوشیده در محل مجتمع نگین شمال برای رفاه حال مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است .
www.kelachay.ir
به گفته عیسی پور برپایی نمایشگاه صنایع دستی در مبادی ورودی شهر مدخل ورودی نگین شمال ،برپایی دو دستگاه سفره هفت سین یکی در جلوی ساختمان شهرداری و دیگری در محوطه باز نگین شمال و موارد این چنینی از فعالیت هایی بوده که این ستاد نسبت به راه اندازی آنها اقدام کرده است که با استقبال مسافران نوروزی همراه بوده است.

وی بیشترین بازدید کننده در طی این مدت از امکانات شهرداری را پس از پارک ساحلی متوجه دکور خانه سنتی ذکر که با استقبال چشمگیر میهمانان و مسافران نوروزی همراه شد .

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.