پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41357 تعداد نوشته های امروز : 9 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • هیئت نظارت بر انتخابات برای احراز صلاحیت ها به مراجع ۴ گانه بسنده کنند
    06 فروردین 1396 - 16:16
    شناسه : 45724
    0

    مهرداد لاهوتی در جلسه توجیهی اعضای هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان های شرق گیلان در دانشکده پرستاری لنگرود با بیان اینکه ۹ اصل قانون اساسی به قانون شوراهای اسلامی پرداخته است، اظهار کرد: نگاه ما این است تا حد امکان اختیارات را از دولت سلب و بدست مردم بسپاریم. به گزارش «بامردم»، وی […]

    پ
    پ

    لاهوتی نماینده لنگرود 1 - هیئت نظارت بر انتخابات برای احراز صلاحیت ها به مراجع ۴ گانه بسنده کنند -

    مهرداد لاهوتی در جلسه توجیهی اعضای هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان های شرق گیلان در دانشکده پرستاری لنگرود با بیان اینکه ۹ اصل قانون اساسی به قانون شوراهای اسلامی پرداخته است، اظهار کرد: نگاه ما این است تا حد امکان اختیارات را از دولت سلب و بدست مردم بسپاریم.

    به گزارش «بامردم»، وی با بیان وظایف و اختیارات شوراهای اسلامی افزود: با وجود شوراها اگر کار خوب در شهرها و روستاها انجام شود مردم آن را نتیجه انتخاب درست خود می بینند و در صورت عملکرد نادرست نیز آن را به خودشان نسبت می دهند.

    نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امیدواریم در برنامه ششم توسعه مردمی کردن امور را افزایش دهیم گفت: باید آن میزان از تصدی های دولت که قابل واگذاری است به مردم داده شود.

    وی از اعضای هیئت نظارت انتخابات خواست حتی الامکان برای احراز صلاحیت ها به مراجع ۴ گانه بسنده کنند و افزود: قانون هم بجز یک بند صرفا بر بحث محکومیت ها برای عدم صلاحیت تاکید دارد.

    دلخوش، ریاست هیئت نظارت بر انتخابات شورای های اسلامی گیلان و فرمانداران و اعضای هیئت نظارت شهرستان های لنگرود، سیاهکل، لاهیجان، رودسر، املش و آستانه اشرفیه در این جلسه حضور داشتند.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.