×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

روحانی-1

حجت الاسلام والمسلمین روحانی گفت: از ملت بزرگ ایران به خاطر انتخابات شکوهمند و به دلیل آنچه در ۷ اسفند سال گذشته و ۱۰ اردیبهشت امسال رقم زدند تشکر می کنم زیرا آنها بهترین ها را پای صندوق آرا برگزیدند.

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان در مراسم بزرگداشت روز جهانی کارگر گفت: پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) به ما آموخت که کار عار نیست، بلکه فخر انسان و سرمایه جاودانه بشریت است.

وی افزود: از ملت بزرگ ایران به خاطر انتخابات شکوهمند و به دلیل آنچه در ۷ اسفند سال گذشته و ۱۰ اردیبهشت امسال رقم زدند تشکر می کنم زیرا آنها بهترین ها را پای صندوق آرا برگزیدند.

روحانی ادامه داد: امیدواریم که مجلس شورای اسلامی آینده که از خرداد آغاز به کار می کند، با هماهنگی بیشتر با دو قوه دیگر عمل کند و دولت بتواند وعده هایی که به مردم داده است را به خوبی به مقصد برساند.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به حضور پررنگ بانوان در عرصه انتخابات گفت: برای نخستین بار است که مجلس شورای اسلامی هجده نماینده خانم را در خود می بیند.

رئیس جمهور در ادامه با اشاره به اینکه برجام راه را برای ما جهت حرکت به سمت تعالی باز کرد اظهار داشت: آن زمان که ما می گفتیم پای میز مذاکرات می توان مشکل را حل کرد بدبین ها و بدگمان ها می گفتند که امکان پذیر نیست؛ آن روز که توانستیم با شش قدرت جهانی به توافق برسیم باز هم بدبین ها گفتند که درست است به توافق رسیدید ولی این توافق قابل اجرا نیست؛ آن روز که به برجام رسیدیم باز هم بدگمان ها گفتند آنها به وعده های خود عمل نخواهند کرد؛ چرا کار یک ملت بزرگ را کوچک نشان می دهید؟ این کار، کار دولت نیست بلکه کار یک ملت بزرگ و قدرتمند و مقاوم است.

این خبر در حال تکمیل است…

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.