جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • انتشار قطعه جدید گروه گیلانی «میست بند» + پخش آنلاین
    08 فروردین 1396 - 15:22
    شناسه : 46306
    0

    «سراب» قطعه جدید گروه گیلانی «میست بند» منتشر شد به گزارش «بامردم»، گروه «میست بند » که پیش از این قطعه «گریز» را در فضای مجازی منتشر کرده است ،به تازگی قطعه«سراب» (mirage) را به عنوان دومین قطعه این گروه در اختیار مخاطبان موسیقی گذاشته است. این قطعه که «سراب» نام دارد، آهنگسازی و تنظیم آن […]

    پ
    پ

    «سراب» قطعه جدید گروه گیلانی «میست بند» منتشر شد

    به گزارش «بامردم»، گروه «میست بند » که پیش از این قطعه «گریز» را در فضای مجازی منتشر کرده است ،به تازگی قطعه«سراب» (mirage) را به عنوان دومین قطعه این گروه در اختیار مخاطبان موسیقی گذاشته است.

    این قطعه که «سراب» نام دارد، آهنگسازی و تنظیم آن را خود گروه«میست بند» انجام داده، و «ایلیا بیگی» وظیفه میکس و مستر ان را بر عهده داشته  است.
    میست بند ، روایت کننده ی داستانی واحد با زبان موسیقی و در دنیای موسیقی می باشد ، از این رو قطعه ی دوم گروه در امتداد روایت داستانی میباشد که در قطعه ی اول (گریز – escape ) آغاز شده بود .

    گفتنی است این گروه موسیقی ایسترومنتال قصد دارد در اجرا های زنده خود با تلفیق اشعار «جلال جهان پناه» و موسیقی بی کلام گروه «میست بند» پرفرمونس ویژه ای به نمایش بگذارد.

    ایلیا بیگی (پیانو،کیبورد) ، هادی شیرین طبع (پرکاشن) ، عارف حسین پور (گیتار) ، سارا توفقی طلب (وکال) و آرمان ابراهیمی (بیسیست) اعضای گروه«میست بند» می باشند.
    این اثر را به طور رایگان می توانید از تمامی سایت های معتبر موسیقی دانلود کنید.

    لینک دانلود

    بند - انتشار قطعه جدید گروه گیلانی «میست بند» + پخش آنلاین -

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.