پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41445 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ورود بیش از ۸۵ هزار وسیله نقلیه طی ۲۴ ساعت گذشته به گیلان
    08 فروردین 1396 - 15:44
    شناسه : 46314
    0

    مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان از ورود ۸۵ هزار و ۸۱۲ وسیله نقلیه به این استان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد. به گزارش «بامردم»، محمدرضا نازک‌کار با اشاره به اینکه میزان تردد در جاده‌های گیلان اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۸۵ هزار و ۸۱۲ وسیله نقلیه وارد و ۶۸ […]

    پ
    پ

    خوردو - ورود بیش از ۸۵ هزار وسیله نقلیه طی ۲۴ ساعت گذشته به گیلان -

    مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان از ورود ۸۵ هزار و ۸۱۲ وسیله نقلیه به این استان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

    به گزارش «بامردم»، محمدرضا نازک‌کار با اشاره به اینکه میزان تردد در جاده‌های گیلان اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۸۵ هزار و ۸۱۲ وسیله نقلیه وارد و ۶۸ هزار و ۸۱۵ وسیله نقلیه از این استان خارج شدند.

    وی بیشترین میزان ورودی به گیلان را از محور آزادراه قزوین‌ ـ لوشان با تردد ۳۸ هزار و ۱۹ وسیله نقلیه عنوان کرد و افزود: پس از آن محور رامسر‌ـ چابکسر با تردد ۳۲ هزار و ۴۶۳ وسیله نقلیه بیشترین میزان را داشته است.

    مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان  با اشاره به اینکه آزادراه قزوین‌ـ‌لوشان در ۲۴ ساعت گذشته تردد زیادی داشته است، تصریح کرد: ساعات اوج تردد در این محور بین ۱۷ تا ۱۸ و کمترین تردد بین ساعات ۰ تا یک‌ صبح بوده و در محور رامسر‌ ـ چابکسر نیز در این مدت ساعات اوج تردد بین ساعات۱۷ تا ۱۸ و کمترین تردد بین ساعات چهار تا پنج صبح انجام شده است.

    وی خاطرنشان کرد: بر اساس آخرین آمار دریافتی از ۳۷ دستگاه تردد شمار در استان، طی ۲۴ ساعت گذشته محور لنگرود‌ـ‌ لاهیجان با ۴۷ هزار و ۱۸۲ وسیله نقلیه پرترددترین محور گیلان و آستانه‌اشرفیه‌ـ لاهیجان با ۴۴ هزار و ۸۷۶ وسیله نقلیه دومین محور پرتردد بوده است.

    نازک‌کار ساعات اوج تردد در ۲۴ ساعت گذشته در کل محورهای استان را بین ساعات ۱۸ تا ۱۹ و کمترین تردد بین ساعات پنج تا ۶ صبح ذکر کرد و یادآور شد: طی ۲۴ ساعت گذشته گیلان از نظر نرخ جریان تردد با تعداد ۸۶۰ وسیله نقلیه پنجمین استان پرتردد کشور و متوسط سرعت وسایل نقلیه در ساعت اوج ۷۳ کیلومتر بر ساعت بوده است.

    فارس

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.