پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مسئول بسیج رسانه شهرستان لنگرود با امام جمعه بخش کومله دیدار کرد
    10 فروردین 1396 - 19:53
    شناسه : 46806
    0

    مصطفی پروانه مسئول بسیج رسانه شهرستان لنگرود به مناسبت حلول سال جدید‌ با حضرت حجت الاسلام و المسلمین علیرضا محیطی سورکوهی امام جمعه بخش کومله دیدار کرد. در این دیدار مصطفی پروانه مسئول بسیج رسانه شهرستان لنگرود با اشاره به تاسیس این بسیج در این شهرستان گفت : بسیج رسانه از پتانسیل خوبی جهت حضور […]

    پ
    پ

    مصطفی پروانه مسئول بسیج رسانه شهرستان لنگرود به مناسبت حلول سال جدید‌ با حضرت حجت الاسلام و المسلمین علیرضا محیطی سورکوهی امام جمعه بخش کومله دیدار کرد.

    در این دیدار مصطفی پروانه مسئول بسیج رسانه شهرستان لنگرود با اشاره به تاسیس این بسیج در این شهرستان گفت : بسیج رسانه از پتانسیل خوبی جهت حضور در فضای فرهنگی شهرستان لنگرود برخوردار است اما با توجه کمبود امکانات باید مسئولان از این حرکت فرهنگی حمایت کنند.
    وی خاطرنشان کرد : بسیج رسانه شهرستان لنگرود در کنار دیگر نهادهای فرهنگی می تواند دست آورد های نظام جمهوری اسلامی ایران را در فضای جامعه تبیین کند.
    امام جمعه بخش کومله گفت : باید از نهادهای فرهنگی مانند بسیج رسانه حمایت کرد و در این راه مسئولان باید از ظرفیت عظیم بسیج استفاده کنند.
    حجت الاسلام و المسلمین علیرضا محیطی سورکوهی افزود : برادر بسیجی و مکتبی مصطفی پروانه از فعالان فرهنگی و رسانه ای شهرستان لنگرود هستند که در راه ترویج فرهنگ نماز جمعه سالیان متمادی است که قدم های خوب و پیوسته ای را برداشتند.

    بسیج رسانه شهرستان لنگرود با امام جمعه بخش کومله دیدار کرد 1 - مسئول بسیج رسانه شهرستان لنگرود با امام جمعه بخش کومله دیدار کرد - بسیج رسانه شهرستان لنگرود با امام جمعه بخش کومله دیدار کرد 2 - مسئول بسیج رسانه شهرستان لنگرود با امام جمعه بخش کومله دیدار کرد -

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.