×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

1 -  ثبت بالاترین سرعت تخلف خودرو در نوروز96 -

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به جزئیات بالاترین سرعت تخلف خودرویی در نوروز ۹۶ پرداخت.

اسماعیل غلامی در نشست خبری ستاد خدمات سفر با اشاره به اینکه در نوروز امسال تا روز ۱۲ فروردین بالغ بر ۱۷ میلیون مسافر از حمل و نقل ریلی، هوایی و جاده‌ای استفاده کردند، اظهار داشت: همچنین میزان خرید بلیط اینترنتی برای استفاده از وسایل جاده ای از جمله اتوبوس بالغ بر ۸۰ درصد به صورت غیرحضوری رشد داشت.

وی به خروج و ورود ۹۰۰ هزار مسافر ایرانی و خارجی از مرزهای زمینی نیز گریزی زد و گفت: ۲۷ درصد این مسافران خارجی و ۷۳ درصد ایرانی بودند که تردد آنها از مرزهای مهران، بازرگان، آذربایجان، آستارا و جلفا صورت پذیرفته است.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همچنین به بالاترین سرعت غیرمجاز در نوروز ۹۶ اشاره کرد و افزود: بالاترین سرعت تخلف ۲۸۲ کیلومتر در ساعت بود که گزارش آن در اختیار پلیس قرار گرفته است.

غلامی با بیان اینکه در نوروز امسال با رشد سرعت خودروها مواجه بودیم و میانگین تردد نیز ۱۱ درصد افزایش یافته بود، بیان داشت: در این مدت بیش از سه میلیون نفر مسیر هوایی و بیش از همین آمار سه میلیون نفر نیز مسیر گردشگری دریایی را برای سفر انتخاب کرده بودند و تا روز ۱۳ فروردین نیز یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر با قطار سفر کردند.

منبع : ایران جیب

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.