چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41348 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان لاهیجان معرفی شد + جزئیات و تصاویر
    15 فروردین 1396 - 20:06
    شناسه : 47827
    0

    طی حکمی از سوی مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان گیلان، «ابوالفضل صادقی» به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان لاهیجان معرفی شد. اختصاصی «بامردم»، این جلسه با حضور آریا جهانگیری معاونت عمرانی فرمانداری لاهیجان و سید حسن آموزگار معاونت امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان در دفتر معاونت عمرانی فرمانداری […]

    پ
    پ

    معارفه رییس جدید اداره ورزش لاهیجان 1 - سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان لاهیجان معرفی شد + جزئیات و تصاویر - ابوالفضل صادقی

    طی حکمی از سوی مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان گیلان، «ابوالفضل صادقی» به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان لاهیجان معرفی شد.

    اختصاصی «بامردم»، این جلسه با حضور آریا جهانگیری معاونت عمرانی فرمانداری لاهیجان و سید حسن آموزگار معاونت امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان در دفتر معاونت عمرانی فرمانداری این شهرستان برگزار و ابوالفضل صادقی به عنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوان شهرستان لاهیجان معرفی شد.
    آریا جهانگیری - سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان لاهیجان معرفی شد + جزئیات و تصاویر - ابوالفضل صادقی
    در این نشست معاون عمرانی فرمانداری لاهیجان با تبریک سال نو و خیر و مقدم به حاضرین اظهار داشت: لاهیجان یکی از شهرستان های ویژه و پر استعداد استان گیلان می باشد که از پتانسیل های خوبی در حوزه ورزش و جوانان برخوردار است.
    آریا جهانگیری ضمن تبریک انتصاب سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان لاهیجان، افزود: متاسفانه برخی کم و کاستی ها و مشکلات در این حوزه در شهرستان لاهیجان به وجود آمده که در شان شهرستان لاهیجان نمی باشد، لاهیجان از پتانسیل های بسیار خوبی برخوردار است و شایسه بهترین هاست.
    وی تصریح کرد: انشالله با برنامه ریزی درست و بهره مندی از توانایی های سرپرست جدید ورزش و جوانان شهرستان بتوانیم شور و شوق حوزه ورزش و جوانان را به مردمان این شهر بازگردانیم و یا همیاری یک دیگر برای توسعه ورزش و رفع مشکلات و تکمیل پروژه های ناتمام این حوزه تلاش کنیم.
    معاون عمرانی فرمانداری لاهیجان با تاکید به استفاده از مشورت جوانان و افراد مختلف برای پیش بردن سریع تر اهداف، گفت:  شنیدن حرف ها، نظرات و انتقادات صاحب نظران و جوانان می تواند به ما بسیار یاری رسان باشد چرا که این افراد در متن جامعه حضور دارند و برخی از مسائل را از دید بهتری نسبت به ما می بینند و تحلیل می کنند.
    معارفه رییس جدید اداره ورزش لاهیجان 5 - سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان لاهیجان معرفی شد + جزئیات و تصاویر - ابوالفضل صادقی
    در ادامه معاونت امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان ضمن تبریک سال نو و قدردانی از زحمات رییس قبلی اداره ورزش و جوانان لاهیجان اظهار داشت: متاسفانه علی الرغم اطلاع رسانی و دعوت از ایشان، فکر می کنم برایشان کاری پیش آمد و ایشان در گیلان حضورندارند و نتوانستیم امروز در خدمت ایشان باشیم.
    سید حسن آموزگار افزود: آقای هادی پور از مدیرانی بودند که ریاست اداره ورزش و جوانان بسیاری از شهرستان های استان گیلان را به عهده داشتند و به افتخار بازنشتگی نائل شدند و جای دارد از ایشان تقدیر و تشکر کنیم.
    وی ضمن تبریک به سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان لاهیجان، تصریح کرد: دکتر صادقی از همکاران بسیار کاردان، کاربلد و تحصیلکرده ما هستند که در چند شهر استان کردستان ریاست اداره ورزش و جوانان را بر عهده داشتند.
    آموزگار خاطرنشان کرد: لاهیجان از پتانسیل ها و ظرفیت های بسیار بالایی برخوردار است، در حوزه ورزش نیز استعداد های فراوانی وجود دارند که انشالله با کمک دکتر صادقی و با همکاری و همیاری و تعامل بیشتر میان حوزه ورزش و مجموعه فرمانداری، نماینده محترم شاهد پیشرفت هرچه بیشتر این حوزه و شناسایی و پرورش استعداد های ورزشی و قهرمانان در شهرستان باشیم.
    وی عنوان کرد: با توجه به شناختی که از دکتر صادقی و توانایی های ایشان داریم و با کمک و همکاری سایر مجموعه ها و همکاران ما در اداره ورزش و جوانان شهرستان، با ورود سرپرست جدید، انشالله هرچه زودتر حوزه ورزش و جوانان لاهیجان به جایگاه واقعی خود خواهد رسید و همچون گذشته از دل جوانان و مردم فهیم شهرستان، قهرمانان بزرگی را تحویل جامعه دهیم.
    معاونت امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان خاطرنشان کرد: به امید خدا با همکاری های بیشتر و تعاملات بیشتر و بهره مندی از ظرفیت های مجموعه فرمانداری، اداره کل ورزش و جوانان و کمک های ویژه دکتر نیکفر نماینده پرتلاش شهرستان پروژه های نیمه تمام و همچنین اماکن ورزشی تعطیل شده در حوزه ورزش را به سرانجام برسانیم و از آن ها بهره برداری کنیم.
    ابوالفضل صادقی - سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان لاهیجان معرفی شد + جزئیات و تصاویر - ابوالفضل صادقی
    سرپرست جدید اداره ورزش و جوان شهرستان لاهیجان نیز با بیان اینکه در ورزش یاد گرفته ام که می بایست حتما به پیشکوست خود احترام بگذارم، تصریح کرد: جای دارد از جناب آقای هادی پور عزیز همکار و پیشکسوت بنده به دلیل زحماتشان تقدیر و تشکر کنم، امیدوارم دست به دست هم دهیم و ورزش لاهیجان را که پتانسیل بسیار بالایی دارد و مدتی است به دلیل مشکلاتی که پیش آمده از جایگاه واقعی خود دور شده به سرمنزل مقصود برسانیم.
    در ادامه این نشست سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان لاهیجان با حضور در این اداره از نزدیک با کارکنان دیدار و پای صحبت هایشان نشست.
    شایان ذکر است ابوالفضل صادقی دانشجوی دکتری مدیریت و برنامه ریزی ورزش بوده و پیش از این در استان کردستان ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان های سنندج و دهگلان را برعهده داشته است.
    سابقه ۱۲ سال تدریس و ۴ سال مدیر گروهی ورزش و تربیت بدنی در دانشگاه کردستان، دعوت به  اردوهای تیم ملی بسکتبال و عضویت در رده های  نوجوانان، جوانان و دانشجویان تیم ملی بستکتبال و همچنین ۵ سال حضور در تیم های لیگ برتری و سایر تیم های بسکتبال کشور از دیگر سوابق سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان لاهیجان محسوب می شود.
    تالیف ۲ جلد کتاب در زمینه تربیت بدنی و مقالات متعدد علمی پژوهشی و isi از جمله سوابق آموزشی این مدرس دانشگاه است.
    معارفه رییس جدید اداره ورزش لاهیجان 2 - سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان لاهیجان معرفی شد + جزئیات و تصاویر - ابوالفضل صادقی معارفه رییس جدید اداره ورزش لاهیجان 3 - سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان لاهیجان معرفی شد + جزئیات و تصاویر - ابوالفضل صادقی
    معارفه رییس اداره ورزش لاهیجان 1 - سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان لاهیجان معرفی شد + جزئیات و تصاویر - ابوالفضل صادقی معارفه رییس اداره ورزش لاهیجان 6 - سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان لاهیجان معرفی شد + جزئیات و تصاویر - ابوالفضل صادقی معارفه رییس اداره ورزش لاهیجان 5 - سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان لاهیجان معرفی شد + جزئیات و تصاویر - ابوالفضل صادقی معارفه رییس اداره ورزش لاهیجان 4 - سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان لاهیجان معرفی شد + جزئیات و تصاویر - ابوالفضل صادقی معارفه رییس اداره ورزش لاهیجان 3 - سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان لاهیجان معرفی شد + جزئیات و تصاویر - ابوالفضل صادقی معارفه رییس اداره ورزش لاهیجان 2 - سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان لاهیجان معرفی شد + جزئیات و تصاویر - ابوالفضل صادقی
    معارفه رییس جدید اداره ورزش لاهیجان 4 - سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان لاهیجان معرفی شد + جزئیات و تصاویر - ابوالفضل صادقی

     

     

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.