شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41366 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دانشکده هنر و معماری دانشگاه گیلان با حضور معاون رئیس جمهور افتتاح شد
    21 اسفند 1394 - 20:24
    شناسه : 492
    0

    با مردم: دانشکده هنر و معماری دانشگاه گیلان با زیربنای ۱۰ هزار و ۵۰۰ متر مربع صبح امروز (جمعه ۲۱ اسفند) با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور افتتاح شد. محمد باقر نوبخت روز جمعه در مراسم افتتاح ساختمان جدید دانشکده معماری و هنر دانشگاه گیلان افزود: دولت تدبیر و امید همین که توانست تحریم های ناجوانمردانه […]

    پ
    پ

    نوبخت


    با مردم: دانشکده هنر و معماری دانشگاه گیلان با زیربنای ۱۰ هزار و ۵۰۰ متر مربع صبح امروز (جمعه ۲۱ اسفند) با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور افتتاح شد.

    محمد باقر نوبخت روز جمعه در مراسم افتتاح ساختمان جدید دانشکده معماری و هنر دانشگاه گیلان افزود: دولت تدبیر و امید همین که توانست تحریم های ناجوانمردانه و سخت را از پای ملت ایران بردارد، خدمت بزرگی کرده است.
    وی اظهار داشت: رفع تحریم ها یکی از دو رویداد امیدبخش، اثربخش و شادی آفرین در کشور است که دولتمردان برای آن زحمات زیادی کشیدند.
    رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی با اشاره به سختی های مالی سال ۹۴ بیان کرد: در سال ۱۳۹۰، درآمدهای نفتی کشور بالغ بر ۱۱۹ میلیارد دلار بود، اما امروز کمتر از ۲۰ میلیارد دلار است.
    وی تصریح کرد: اما دو رخداد شیرین سال ۹۴ در کشور، همه سختی ها را قابل تحمل کرد.

    مردم در انتخابات هفتم اسفند، نشان دادند که خواهان اصلاحات در کشور هستند
    نوبخت در ادامه سخنان خود، انتخابات هفتم اسفند را دیگر رخداد امیدبخش سال ۹۴ در کشور عنوان و اضافه کرد: مردم در این روز نشان دادند که خواهان تحول، تغییر و اصلاحات در کشور هر چند با گام های حساب شده، هستند.
    وی با اشاره به حضور پرشور مردم از سراسر کشور در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: با حسن اعتمادی که مردم در انتخابات هفتم اسفند نشان دادند، باز هم خدمتگزاران ملت، از آن برای سرافرازی کشور استفاده می کنند.

    حق هیچ دانشگاهی را به دانشگاه گیلان نخواهم آورد
    نوبخت در ادامه سخنان خود گفت: حق هیچ دانشگاهی را به دانشگاه گیلان نخواهم آورد، چراکه دانشگاه گیلان، حقی دارد.
    وی افزود: دانشگاه گیلان، بستر مردان بزرگی است که در اینجا تربیت و وارد جامعه می شوند.
    رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی اظهار داشت: کمترین وظیفه ما، احقاق حقوق دانشگاه گیلان است.
    وی به اقدامات خوب انجام شده در گیلان نیز اشاره و اظهار کرد: هفته آینده یک بخش از تونل آزاد راه رشت قزوین پذیرای عبور خواهد بود.
    ساختمان جدید دانشکده معماری و هنر دانشگاه گیلان در زمینی به مساحت ۱۰ هزار و ۵۰۰ مترمربع با مبلغ ۹۵ میلیارد ریال در چهار طبقه به بهره برداری رسید.

    انتقاد نماینده رشت از عدم حضور مسئولان گیلان در سفر نوبخت

    غلامعلی جعفرزاده ظهر امروز در مراسم افتتاح دانشکده هنر و معماری دانشگاه گیلان با انتقاد از عدم مسئولان استان در این مراسم، اظهار کرد: محمدباقر نوبخت سبب فخر گیلان است.

    وی ادامه داد: زمانی که رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی متواضعانه به استان ما سفر می‌کند مشاهده می‌کنیم که مسئولان استانی در این مراسم حضور ندارند و از این بابت عذرخواهی می‌کنم.

    نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شأن معاون رئیس جمهور باید رعایت شود، افزود: بنده به دوستان استانی این تذکر را می‌دهم و باید از فرصت حضور مسئولان کشوری در استان بهره‌مند شویم.

    وی با بیان اینکه نوبخت به ده‌ها دلیل نمی‌تواند بگوید در این مدت در دولت چه خدماتی به گیلان ارائه کرده است، خاطرنشان کرد: وی هر مشکلی برای استان پیش می‌آید به سرعت آن را برطرف می‌کند و وظیفه داریم سپاسگزار باشیم.

    جعفرزاده با اشاره به اینکه اسکله کاسپین با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال تعطیلی بود که نوبخت دوباره آن را فعال کرد، افزود: فعال کردن ۱۴ تصفیه‌خانه شهرهای گیلان از جمله خدمات نوبخت به این  استان است.

    وی تصریح کرد: اگر نوبخت را نداشتیم نمی‌توانستیم راه‌آهن رشت‌ ـ قزوین را در سال ۹۵ به اتمام برسانیم.

    بی توجهی مدیران دانشگاه و سازمان برنامه ریزی گیلان به رسانه ها

    از نکات عجیب در برگزاری این مراسم این بود که هیچ دعوت و اطلاع‌رسانی جهت پوشش خبری این مراسم از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان و یا دانشگاه گیلان به هیچ شکل رسمی و غیررسمی انجام نشد و برخی خبرگزاری‌ها که نسبت به پوشش اخبار این مراسم و سخنرانی نوبخت اقدام کردند به صورت اتفاقی و دیرهنگام از اجرای این برنامه مطلع شدند.

    دانشکده هنر و معماری گیلان (1)

    دانشکده هنر و معماری گیلان (4)

    دانشکده هنر و معماری گیلان (3)

    دانشکده هنر و معماری گیلان (2)

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.