×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

فوتو نیوز فرماندار لاهیجان - دولت تدبیر و امیدبه صنعت و مشاغل خانگی توجه ویژه ای داشته | رعایت اخلاق در انتخابات آتی بسیار مهم است - احمدی

فرماندار لاهیجان گفت: در طول تاریخ انقلاب اسلامی مردم همیشه در نظام جمهوری اسلامی ایران نقش آفرین بوده اند، حضور پررنگ مردم در انتخابات آتی باعث یاس و نا امیدی دشمنان نظام و اقتدار هرچه بیشتر ایران در مجامع بین المللی خواهد شد.

به گزارش «بامردم»،  فرماندار شهرستان لاهیجان در همایش مشارکت حداکثری در جمع فرش‌بافان و قالی‌بافان  و آیین رونمایی از فرش دستباف طرح بومی گیلان، گفت: با صنعت فرش نا آشنا نیستم، با توجه به آمارهای موجود و رتبه دوم تعداد بافت فرش دستباف استان در شهرستان لاهیجان باید برنامه ریزی های لازم برای رونق فعالیت های این بخش و حمایت از فعالان و بافندگان فرش دستباف و استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود صورت گیرد.

سید محمد احمدی افزود: دولت تدبیر و امید از همان ابتدا به صنعت و مشاغل خانگی به خصوص فرش بافی و … توجه ویژه ای داشته و در این زمینه موفقیت های بسیاری داشته است، به طور مثال یارانه هایی در بخش برگزاری نمایشگاه های خارجی به تولید کنندگان پرداخت می شود و ما می خواهیم سهم استان و شهرستان از این یارانه ها بیش از پیش شود.

وی گفت: تمام تلاشمان این است که حدود ۲۰۰۰ بافنده فرش شهرستان لاهیجان حداقل تصحیلات لازم را برای پیشبرد اهداف و رشد صنعت خود دریافت کنند.

احمدی تصریح کرد: با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری و تاکید دولت تدبیر و امید در سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال، مسئله تولید و اشتغال مباحث بسیار ارزشمند و حیاتی برای اقتصاد کشور است که در کارگروه اشتغال برنامه ریزی های دقیق و هدفمندی برای آن انجام شده است.

وی تصریح کرد: چرخه اقتصادی نظام جمهوری اسلامی با حمایت و پشتیبانی از بخش های مختلف تولید و همت همه فعالان و تلاشگران این عرصه می تواند بیشتر از گذشته پویا و سازنده باشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان لاهیجان با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات مهم در اردیبهشت ماه سال جاری، گفت: رویداد و در واقع حماسه ای را در پیش داریم که چشم دنیا را معطوف نگه داشته است که آیا مردم ایران در پای صندوق های رای حضور حداکثری خواهند داشت یا نه.

احمدی بیان کرد: رعایت اخلاق در انتخابات آتی بسیار مهم است و ما به عنوان برگزار کنندگان انتخابات بسیار بر روی این موضوع توجه داریم تا انتخاباتی سالم و با حضور حداکثری مردم برگزار کنیم.

فرماندار لاهیجان گفت: در طول تاریخ انقلاب اسلامی مردم همیشه در نظام جمهوری اسلامی ایران نقش آفرین بوده اند، حضور پررنگ مردم در انتخابات آتی باعث یاس و نا امیدی دشمنان نظام و اقتدار هرچه بیشتر ایران در مجامع بین المللی خواهد شد.

وی با بیان اینکه مردم آزادند که به هرکسی که صلاح می دانند رای دهند، افزود: مردم باید همچون گذشته در انتخابات آتی حضور پررنگی داشته و به کسی که مد نظرشان است رای دهند، ما نیز به عنوان برگزار کنندگان سلامت انتخابات را تضمین می کنیم.

نماینده شهرستانهای لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی نیز با قدردانی از تلاش این هنرمند گیلانی گفت: باید بتوانیم در قالب هنر، فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی را به جهان صادر کنیم.
ذبیح الله نیکفر با اشاره به تشکیل فراکسیون فرش در مجلس شورای اسلامی از عضویت بیش از ۲۰۰ نماینده مجلس در این فراکسیون خبر داد و افزود: این امر نشانگر اهمیت دهی نمایندگان ملت به حمایت از تولید،صادرات و اشتغالزایی در حوزه فرش دستباف است.
وی استفاده از فرهنگ، اصالت تاریخی و بهره گیری از خلاقیت را سبب توسعه و مقبولیت جهانی فرش دستباف گیلانی عنوان کرد و افزود: مجلس شورای اسلامی نیز در راستای حمایت از این عرصه تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت.

سید محمد احمدی 2 - دولت تدبیر و امیدبه صنعت و مشاغل خانگی توجه ویژه ای داشته | رعایت اخلاق در انتخابات آتی بسیار مهم است - احمدی همایش مشارکت حداکثری در جمع فرش‌بافان و قالی‌بافان لاهیجان 5 - دولت تدبیر و امیدبه صنعت و مشاغل خانگی توجه ویژه ای داشته | رعایت اخلاق در انتخابات آتی بسیار مهم است - احمدی همایش مشارکت حداکثری در جمع فرش‌بافان و قالی‌بافان لاهیجان 4 - دولت تدبیر و امیدبه صنعت و مشاغل خانگی توجه ویژه ای داشته | رعایت اخلاق در انتخابات آتی بسیار مهم است - احمدی همایش مشارکت حداکثری در جمع فرش‌بافان و قالی‌بافان لاهیجان 3 - دولت تدبیر و امیدبه صنعت و مشاغل خانگی توجه ویژه ای داشته | رعایت اخلاق در انتخابات آتی بسیار مهم است - احمدی همایش مشارکت حداکثری در جمع فرش‌بافان و قالی‌بافان لاهیجان 2 - دولت تدبیر و امیدبه صنعت و مشاغل خانگی توجه ویژه ای داشته | رعایت اخلاق در انتخابات آتی بسیار مهم است - احمدی همایش مشارکت حداکثری در جمع فرش‌بافان و قالی‌بافان لاهیجان 1 - دولت تدبیر و امیدبه صنعت و مشاغل خانگی توجه ویژه ای داشته | رعایت اخلاق در انتخابات آتی بسیار مهم است - احمدی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.