پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مسابقه جنجالی که جایزه اش یک زن است!
    27 فروردین 1396 - 19:16
    شناسه : 50360
    0

    هیئت نظارت بر بازار کار در بحرین اعلام کرد که صاحب دفتر استخدام به اتهام تجارت انسان برای بازجویی فراخوانده شد تا درصورت اثبات این اتهام، تدابیر قانونی لازم اتخاذ شود. به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، آگهی یکی از دفاتر استخدام خدمتکاران در بحرین درباره برگزاری مسابقه ای در ماه رمضان که جایزه آن […]

    پ
    پ

    255 - مسابقه جنجالی که جایزه اش یک زن است! -

    هیئت نظارت بر بازار کار در بحرین اعلام کرد که صاحب دفتر استخدام به اتهام تجارت انسان برای بازجویی فراخوانده شد تا درصورت اثبات این اتهام، تدابیر قانونی لازم اتخاذ شود.

    به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، آگهی یکی از دفاتر استخدام خدمتکاران در بحرین درباره برگزاری مسابقه ای در ماه رمضان که جایزه آن “یک خدمتکار زن اتیوپیایی” است، انتقادات گسترده ای برانگیخت.

    به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، کاربران شبکه های اجتماعی آگهی یک مسابقه جنجالی با حلول ماه رمضان از سوی یکی از دفاتر استخدام خدمتکارانِ زن در بحرین را به اشتراک گذاشتند.

    بنا به آگهی مزبور، جایزه این مسابقه، دریافت “یک خدمتکار زن اتیوپیایی” است به شرط آنکه شرکت کننده مجوز استفاده از خدمتکار نیز داشته باشد.

    هیئت نظارت بر بازار کار در بحرین اعلام کرد که صاحب دفتر استخدام به اتهام تجارت انسان برای بازجویی فراخوانده شد تا درصورت اثبات این اتهام، تدابیر قانونی لازم اتخاذ شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.