×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

139502221907384847687574-300x230

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر برای استان‌های گیلان، مازندران و گلستان برنامه درستی اجرا شود، این استان‌های شمالی در مجموع می‌توانند به اندازه ژاپن ظرفیت داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری بامردم به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری گیلان، آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی امروز پس از آغاز مراسم ساخت چهار پست اسکله جدید در بندر کاسپین و در جمع خبرنگاران، با اشاره به ظرفیت‌های کم نظیر گیلان اظهار داشت: منطقه آزاد انزلی قادر به ایفای نقش مهمی در این دالان تجاری است.

وی خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت‌های خزر و منطقه آزاد انزلی برای توسعه ارتباط با بنادر حاشیه این دریا و حمل و نقل دریایی بهره بگیریم.

هاشمی درباره نقش گیلان در توسعه تجارت و اقتصاد کشور، با اشاره به آشنایی با این استان از ۴۰ سال پیش تصریح کرد: اگر برای استان‌های گیلان، مازندران و گلستان برنامه درستی اجرا شود، این استان‌های شمالی در مجموع می‌توانند به اندازه ژاپن ظرفیت داشته باشند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام  با کم نظیر خواندن ظرفیت‌های طبیعی استان گیلان، بر لزوم بهره‌گیری صحیح از آن در زمینه گردشگری و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای توسعه این صنعت پاک تاکید کرد.

وی در مورد سیاست‌های راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام در سال ۹۵ در زمینه اقتصاد مقاومتی یادآور شد: برنامه اقتصاد مقاومتی توسط مجمع، تهیه و تصویب و پس از تائید مقام معظم رهبری توسط ایشان ابلاغ شد.

هاشمی رفسنجانی محور اساسی اقتصاد مقاومتی را تکیه بر درون و نگاه به بیرون به معنای واردات تولیدات و کالاهای مرغوب دنیا و عرضه تولیدات و اقلام با کیفیت و خوب خودمان به جهان عنوان کرد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام  با تاکید بر تاثیرات مثبت اقتصاد مقاومتی متذکر شد: می‌توانیم تولیدات داخلی را با ظرفیت‌های بالا در همه زمینه‌ها افزایش دهیم.

انتهای پیام/

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.