جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بازدید رفسنجانی از منطقه ای که توسط خواهرزاده استاندار گیلان اداره می شود
    23 اردیبهشت 1395 - 9:30
    شناسه : 5115
    0

    خبرگزاری بامردم: استاندار گیلان ارتباط بسیار خوبی با ترکان دارد. ارتباطی که سبب می شود بسیاری او را نه متصل به حلقه نوبخت، بلکه مرتبط با ترکان بدانند و شاید به همین دلیل هم بود که رضا مسرور از کوچه و پس کوچه های منطقه آزاد کیش به نفر اول منطقه آزاد انزلی مبدل شد! […]

    پ
    پ

    خبرگزاری بامردم: استاندار گیلان ارتباط بسیار خوبی با ترکان دارد. ارتباطی که سبب می شود بسیاری او را نه متصل به حلقه نوبخت، بلکه مرتبط با ترکان بدانند و شاید به همین دلیل هم بود که رضا مسرور از کوچه و پس کوچه های منطقه آزاد کیش به نفر اول منطقه آزاد انزلی مبدل شد!


    خبرگزاری بامردم شاید ورود آیت الله هاشمی به گیلان و آن چه که برای استقبال از او در فرودگاه سردار جنگل تدارک دیدند، یادآور روزهای نه چندان دور حضور رئیس جمهور در استان باشد. حضوری که همچو برجام آفتاب تابان بود و قرار بود چرخ های صنعت گیلان را به حرکت درآورد. هرچند مدت هاست ابرهای تیره رکود اقتصادی، نمی گذارند تشعشات این آفتاب به صورت مستقیم بر سطح زندگی اقتصادی جامعه بتابد 

    آیت الله هاشمی به گیلان آمد تا سری هم به منطقه آزاد انزلی بزند. جایی که قلمرو مدیریت اکبر ترکان به حساب می آید و دو اکبر(هاشمی و ترکان) به دلیل ماهیت اقتصادی آن علاقه خاصی به آن دارند!

    استاندار گیلان ارتباط بسیار خوبی با ترکان دارد. ارتباطی که سبب می شود بسیاری او را نه متصل به حلقه نوبخت، بلکه مرتبط با ترکان بدانند و شاید به همین دلیل هم بود که رضا مسرور از کوچه و پس کوچه های منطقه آزاد کیش به نفر اول منطقه آزاد انزلی مبدل شد! هر چه که باشد حلال زاده به دایی اش می رود و کمتر کسی است که نداند مسرور خواهرزاده استاندار گیلان است و دکتر نجفی هم پیش تر مسئولیت های گوناگون در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی داشته است. 

    حالا رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به گیلان آمده است تا از نزدیک در جریان فعالیت ها قرار بگیرد. مسئولین استقبال کننده می دانند حضور هاشمی برای آنان و آینده سیاسی شان به مراتب می تواند مهمتر از حضور رئیس جمهور باشد. 

    هاشمی به گیلان آمده تا فرصتی بدهد به آنانی که آینده سیاسی خود و نزدیکانشان را به هاشمی و هاشمی نسبان گره زده اند. عزیزان! حضور هاشمی گوارای وجودتان!

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.