×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر

اپلیکیشن اشتراک عکس و ویدئو اینستاگرام که متعلق به شرکت فیس بوک است، امروز ۲۲ اردیبهشت ۹۵ طی یک پست در بلاگ خود، از لوگوی جدیدش رونمایی کرد.

لوگوی قبلی اینستاگرام که شهرت زیادی بین مردم پیدا کرده بود، یک دوربین نوستالوژیک بود که پوششی چرمی روی آن قرار داشت و دور از فضای آیکونیک و تخت بود. اینستاگرام چهار سال بود که با این لوگو شناخته میشد و خود برنامه ۵ ساله است.

instagram-new-logo (1)

حال همه ی کاربران این برنامه باید با این لوگو خداحافظی کنند و در نسخه جدید با لوگوی جدید آشنا شوند.  آنها در لوگوی جدید خود سعی کردند ویژگی های اصلی لوگوی قبلی را حفظ کنند. برای مثال رنگ های بکار رفته در پس زمینه لوگوی جدید، ترکیب همان رنگ های استفاده شده در لوگوی قبلی هستند که به نوعی ترکیب آنها غروب آفتاب را تداعی می کند (نارنجی، زرد، صورتی، بنفش). همچنین دوربین سفید رنگی که استفاده شده، ساده شده ی همان دوربین است و حتی فلاش را می توان در لوگوی جدید مشاهده کرد. این لوگو بر خلاف لوگوی قبلی، یک طرح آیکونیک و تخت است و این یک تغییر روند اساسی در طراحی اینستاگرام را نشان می دهد.

instagram-new-logo (2)

تیم طراحی اینستاگرام، تلاش زیادی برای این بازطراحی حساس انجام دادند تا بتوانند اصالت برنامه را حفظ کنند.

insta-new-logo-design (1)insta-new-logo-design (2)insta-new-logo-design (3) insta-new-logo-design (5) insta-new-logo-design (4)

در این ویدئو فرایند رسیدن به لوگوی جدید را می توان بهتر مشاهده کرد.

لوگوی جدید از طریق یک پست در بلاگ رسمی اپلیکیشن، توسط رئیس تیم طراحی اینستاگرام، ایان اسپالتر، همراه این فیلم کوتاه معرفی اعلام شد.

این پست وبلاگ اینستاگرام ادعا می کند که : “اینستاگرام طی ۵ سال گذشته از محلی برای اشتراک عکس و ویدئو فیلتر شده به یک جامعه جهانی بزرگ تکامل یافته هر روز بیش از ۸۰ میلیون عکس و فیلم در آن به اشتراک گذاشته می شوند و به روز شدن ما نشان دهنده ی همین جنب و جوش و پیشرفت شما در داستان سرایی و روایت اتفاقات پیرامون خود است.”

علاوه بر این،اینستاگرام تغییراتی در آیکون های برنامه و منوهای آن ایجاد نموده است که در نسخه جدید قابل مشاهده خواهد بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.