پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دلخوش:دستیابی به نتایج خوب بعد از برگزاری نشست با استاندار،فرمانداران و مراجع چهارگانه بررسی کننده رد و یا تایید صلاحیت داوطلبان
    02 اردیبهشت 1396 - 22:06
    شناسه : 51359
    0

    گردهمایی ناظران، بازرسان، رابطان و مشاوران هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای گیلان برگزار شد. گردهمایی ناظران، بازرسان، رابطان و مشاوران هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای گیلان عصر امروز در سالن اجتماعات بانک صادرات این شهر آغاز شد. رئیس هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای گیلان در همایش مذکور گزارشی از فعالیت این هیأت […]

    پ
    پ

    دلخوش 2 - دلخوش:دستیابی به نتایج خوب بعد از برگزاری نشست با استاندار،فرمانداران و مراجع چهارگانه بررسی کننده رد و یا تایید صلاحیت داوطلبان -گردهمایی ناظران، بازرسان، رابطان و مشاوران هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای گیلان برگزار شد.

    گردهمایی ناظران، بازرسان، رابطان و مشاوران هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای گیلان عصر امروز در سالن اجتماعات بانک صادرات این شهر آغاز شد.

    رئیس هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای گیلان در همایش مذکور گزارشی از فعالیت این هیأت را ارائه کرد و گفت: بررسی صلاحیت نامزدهای انتخاباتی تا روز گذشته انجام شده و کاندیداهای رد صلاحیت شده چهار روز برای اعتراض و شکایت فرصت دارند.

    سید کاظم دلخوش با بیان اینکه تمام تلاش‌ها بر این بوده تا با تدبیر، تشریک‌مساعی و تجمیع سلایق نمایندگان استان به منظور انتخاب رابطان، ناظران و بازرسان مجرب برای همکاری با هیأت عالی نظارت بررسی صلاحیت‌ها را با رعایت عدالت و احترام به سرانجام مطلوب برسانیم، تصریح کرد: در این راستا نشست‌هایی با استاندار، فرمانداران شهرستان‌ها و نیز مراجع چهارگانه بررسی کننده رد و یا تأیید صلاحیت داوطلبان، برای هماهنگی‌های لازم برگزار شده و به نتایج و تعاملات خوبی دست یافته‌ایم.

    وی با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات بیان کرد: حضور مردم در انتخابات موجب می‌شود تا مسؤولان نظام بر اساس قوانین اسلامی در عرصه انتخابات نقش‌آفرینی کنند که آرای مردم به درستی جذب شود.

    رئیس هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای گیلان برگزاری دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی را برای کاهش هزینه‌ها دانست و خاطرنشان کرد: مسؤولان باید برای حضور حداکثری مردم در انتخابات مذکور تلاش کنند.

    فارس

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.