×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 8 خبر

تنبیه بدنی دانش آموز1 - بازداشت معلم رودباری به اتهام تنبیه دانش آموز -

معلمی که هفته گذشته با تنبیه شدید دانش‌آموز کلاس دوم دبستان جنجال آفرین شده بود به اتهام ایراد ضرب و جرح عمدی و کودک آزاری با دستوردادستان بازداشت شد.
سهراب سالاری، دادستان شهرستان رودبار استان کرمان ضــــــــــــــــمن صدور دستور بازداشت این معلم متخلف در مدرسه فقاهت واقع در روستای بحرین از تـوابع شهرستان رودبارجنوب نیز حاضر شد و از نزدیک دانش‌آموزان این مدرسه را مورد دلجویی قرار داد.
وی هفته گذشته از تشکیل پرونده قضایی برای معلم رودبار جنوب خبر داده بود.

بنابراین گزارش بلافاصله پس از وقوع این حادثه، رئیس آموزش و پرورش، معاون فرماندار و رئیس حراست آموزش و پرورش رودبارجنوب در دادسرای شهرستان حاضر شدند و از نزدیک موضوع این حادثه تلخ مورد بررسی قرار گرفت.سالاری افزود: در حال حاضر دانش‌آموز صدمه دیده به پزشکی قانونی معرفی شده و رسیدگی به این پرونده با فوریت در حال انجام است.روز شنبه ۲۶ فروردین امسال، دانش‌آموز کلاس دوم ابتدایی به علت کاهلی در انجام تکالیف درس ریاضی از سوی معلم خود با یک خط کش آهنی مورد تنبیه شدید بدنی قرار گرفته بود که همزمان با انتشارتصاویراین ماجرا وشکایت والدینش؛ پیگیری‌های قضایی دراین باره آغازشد.

۲۸ فرودین ماه اعلام شد اسماعیل پهلوانی مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان رودبار جنوب با توجه به تکرار تنبیه بدنی توسط معلم خاطی در این شهرستان در راستای احترام به افکار عمومی و پاسخگو بودن مسئولان در حوزه تحت مدیریت از سمت خود استعفا کرد .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.