شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دستگیری یک سارق سیم برق در لاهیجان
    07 اردیبهشت 1396 - 12:39
    شناسه : 52099
    0

    فرمانده انتظامی لاهیجان از کشف 500 متر کابل سیم برق مسروقه و دستگیری یک سارق در این رابطه خبر داد. سرهنگ “محمود قاسمی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت کابل برق، شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار ماموران قرار گرفت. […]

    پ
    پ

    برق - دستگیری یک سارق سیم برق در لاهیجان -

    فرمانده انتظامی لاهیجان از کشف 500 متر کابل سیم برق مسروقه و دستگیری یک سارق در این رابطه خبر داد.

    سرهنگ “محمود قاسمی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت کابل برق، شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار ماموران قرار گرفت.

    این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران با انجام تحقیقات نامحسوس و اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی متهم و دستگیری وی در مخفیگاهش شدند، تصریح کرد: متهم پس از بررسی فنی پلیس صراحتا به سرقت 500 متر کابل برق اعتراف کرد.

    فرمانده انتظامی لاهیجان با تاکید بر اینکه متهم 35 ساله اهل و ساکن لاهیجان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شده،از مردم و شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک موضوع را سریعا از طریق 110 به پلیس اعلام کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.