×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

افتتاح ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در لنگرود 17 - در دولت قبل به خاطر کوچک ترین فعالیت سیاسی در هراس بودیم | مردم باید حواسشان جمع باشد که به عقب بر نگردیم | دولت تدبیر و امید، دولت عمل است، دولت شعار و تبلیغات نیست - روحانی

مشاور اجرایی ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در استان گیلان گفت: همه مردم باید حواسشان جمع باشد که به عقب بر نگردیم، دنیای امروز دنیای علم، پیشرفت و تکنولوژی است، دنیای فضای آزاد اطلاعات و ورود سرمایه گذاران خارجی است، از شما می خواهم یک بار دیگر به دولت تدبیر و امید اعتماد کنید تا این مسیر ادامه پیدا کند.

اختصاصی «بامردم»، علی بزرگبشر در مراسم افتتاح ستاد حجت الاسلام روحانی در لنگرود، با بیان اینکه بسیار خورسندم که در میان مردم غیور شهرستان لنگرود حضور دارم، گفت: مردم لنگرود بارها ها حماسه ساخته اند و فرهنگ و فرهیختگی خود را نشان داده اند، در انتخابات سال ۹۴ نیز نشان دادند که یک قدم از سایر شهرستان های شرق گیلان جلوتر هستند.

مشاور فرماندار لاهیجان اظهار داشت: ستاد انتخاباتی دکتر روحانی چهار سال پیش با رد صلاحیت آیت الله هاشمی رفسنجانی تشکیل و دکتر روحانی در سال ۹۲ با حمایت از سوی آیت الله هاشمی، جناب آقای خاتمی، دکتر عارف و دیگر بزرگان وارد عرصه انتخابات شد.

وی با بیان اینکه برخی از ما می پرسند که چرا باید به آقای روحانی رای دهیم، افزود: امروز مطالبی را مطرح خواهم کرد که چرا باید مجددا به دولت تدبیر و امید اعتماد کرده و به دکتر روحانی رای داد.

رییس سابق ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در لاهیجان خاطرنشان کرد: چیزی که برای ما بسیار مهم است رعایت اخلاق در انتخابات می باشد که کاندیدا محترم گر نقدی دارند باید به درستی نقد کنند و دست از تخریب بردارند که متاسفانه شاهد تخریب های فراوانی علیه آقای روحانی هستیم.

رییس ستاد انتخاباتی حزب ندای ایرانیان شعبه گیلان در رابطه با دستاوردهای برجام گفت: فکر می کنم گاهی ما مردم گذشته را فراموش می کنیم، اما ما فراموش نکرده ایم که تحریم های ظالمانه کشورهای استکباری با ایران چه کرده بود، یادمان نرفته که سهم ما از بازار نفت جهانی به کجا رسیده بود، یادمان نرفته که سرمایه گذاران بزرگ دولت اصلاحات و سازندگی یکی یکی از ایران بیرون می رفتند، یادمان نرفته که یک روزی در این کشور کسی رئیس جمهور بود که تمام مبادلات و تحریم های جهانی را کاغذ پاره نام برد و در سال های پایانی دولتش بزرگترین اشکال ملت را همین تحریم ها دانست، یادمان نرفته که سهم برداشت نفت و گاز ما را کشور های حاشیه خلیج فارس استخراج می کردند و هرگز یادمان نخواهد رفت که با یک واژه هولوکاست بیشترین سود را کشور دشمن یعنی اسرائیل علیه ایران بهره برد .

این فعال سیاسی گفت: خدمات دولت تدبیر و امید در حوزه سلامت کاملا قابل مشاهده بوده است، در اقتصاد و قیمت ها نیز به ثبات رسیدیم هرگز یادمان نخواهد رفت که در دولت قبل هر روز قیمت ها نوسان داشت و بر اساس قیمت دلار شاهد تغیرات وسیع قیمت اجناس و کالا ها بودیم.

مشاور اجرایی ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در استان گیلان تاکید کرد: نباید یادمان برود که در دولت قبل مخالفان نظام هر روز برای کشور ایران نقشه می کشیدند، در حالی که در دولت تدبیر و امید با پشتوانه مقام معظم رهبری حتی دیگر جرات دست درازی و … را نیز پیدا نکردند.

رییس ستاد انتخاباتی حزب ندای ایرانیان شعبه گیلان خاطرنشان کرد: در دولت قبل به خاطر کوچک ترین فعالیت سیاسی در هراس بودیم، خیلی ها حتی می ترسیدند در یک ستاد و یا گروه و حزب عضو شوند، اما امروز در سال ۹۶ با آرامش و امنیتی که دکتر روحانی ایجاد کرد می توانیم حرف هایمان را بزنیم و خواسته های خود را به گوش مسئولان برسانیم و آزادانه فعالیت کنیم، از همه خواهش می کنم هوشیار باشیم تا نگذاریم فضای کشور دوباره امنیتی شود.

وی گفت: همه مردم لنگرود، گیلان و کشور باید حواسشان جمع باشد که به عقب بر نگردیم، دنیای امروز دنیای علم، پیشرفت و تکنولوژی است، دنیای فضای آزاد اطلاعات و ورود سرمایه گذاران خارجی است، از شما می خواهم یک بار دیگر به دولت تدبیر و امید اعتماد کنید تا این مسیر ادامه پیدا کند و در سال های آینده شاهد توسعه کشور و آرامش و آسایش بیشتر باشیم.

بزرگبشر تاکید کرد: دولت دکتر روحانی بدون این که شعارهای افراطی دهد اجازه نداد هیچ کشوری به فکر تعرض به کشور باشد، دولت تدبیر و امید، دولت عمل است و دولت شعار و تبلیغات نیست، دکتر روحانی به بسیاری از وعده هایی که داده بود عمل کرد و اصلا هم نمی گوییم که این دولت بی عیب است، همه دولت ها مشکلاتی دارند وظیفه ما این است که به ان ها کمک کنیم و مشکلات را به آن ها گوش زد کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.