جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دست رد ماموران پلیس بخش رودبنه به رشوه 400 میلیونی سوداگران مرگ
    13 اردیبهشت 1396 - 22:14
    شناسه : 53145
    0

    ماموران انتظامی” بخش رودبنه ” شهرستان لاهیجان رشوه 400 میلیون ریالی قاچاقچیان مواد مخدر را رد کردند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، وهاب محسن نژاد در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی بخش رودبنه در پی دریافت گزارش مبنی بر فعالین چند تن قاچاقچی مواد مخدر در این بخش، بررسی موضوع را در دستور […]

    پ
    پ

    2308435 - دست رد ماموران پلیس بخش رودبنه به رشوه 400 میلیونی سوداگران مرگ -

    ماموران انتظامی” بخش رودبنه ” شهرستان لاهیجان رشوه 400 میلیون ریالی قاچاقچیان مواد مخدر را رد کردند.

    به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، وهاب محسن نژاد در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی بخش رودبنه در پی دریافت گزارش مبنی بر فعالین چند تن قاچاقچی مواد مخدر در این بخش، بررسی موضوع را در دستور کا رخود قرار دادند.
    رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان گیلان با بیان اینکه ماموران با انجام اقدامات پلیسی هویت و مخفیگاه متهمان را شناسایی کردند، افزود: ماموران در طی یک عملیات غافلگیرانه 3 متهم را در این رابطه دستگیر کردند.
    وی با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه این متهمان 58 گرم مواد مخد راز نوع شیشه کشف و ضبط شد، خاطرنشان کرد: خانواده متهمان پس از دستگیری قاچاقچیان، پیشنهاد تعویض مواد مخدر سنتی با مواد کشف شده و رشوه 400 میلیون ریالی را به ماموران انتظامی دادند.
    این مقام انتظامی استان گیلان با تاکید براینکه ماموران پس از دریافت این پیشنهاد، دست رد بر رشوه آن ها زدند، ادامه داد: متهمان با اتهام فروش مواد مخدر پرداخت رشوه دستگیر و به مقام قضایی معرفی شدند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.