پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41350 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مجموعه ای از ناکارآمدی ها به دولت آقای روحانی ارث رسید | همان رفتار های گذشته را در کاندیدا جدید تکرار می کنند | دانشگاه فقط محل آموزش نیست
    13 اردیبهشت 1396 - 23:50
    شناسه : 53175
    1

    عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی گفت: در واقع چیزی که به دولت آقای روحانی ارث رسید، مجموعه ای از ناکارآمدی ها و فقدان ها بود و باید بدانیم که دولت آقای روحانی با چه وضعیتی کشور را تحویل گرفت. اختصاصی «بامردم»، حسین نقاشی فعال سیاسی اصلاح‌طلب، عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران […]

    پ
    پ

    حسین نقاشی 1 - مجموعه ای از ناکارآمدی ها به دولت آقای روحانی ارث رسید | همان رفتار های گذشته را در کاندیدا جدید تکرار می کنند | دانشگاه فقط محل آموزش نیست - احمدی نژادعضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی گفت: در واقع چیزی که به دولت آقای روحانی ارث رسید، مجموعه ای از ناکارآمدی ها و فقدان ها بود و باید بدانیم که دولت آقای روحانی با چه وضعیتی کشور را تحویل گرفت.

    اختصاصی «بامردم»، حسین نقاشی فعال سیاسی اصلاح‌طلب، عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی و دبیر سابق انجمن اسلامی دانشگاه تهران، عصر امروز در ستاد تبلیغات انتخاباتی دکتر حسن روحانی در لاهیجان، گفت: چهار سال پیش در همچین روزهایی فعالیت های تبلیغاتی ما به صورت آرام و دورهمی بدون رسانه ای شدن آغاز شد چرا که آنقدر فضای سیاسی، امنیتی و سخت بود که افراد حس می کردند با کوچک ترین فعالیت سیاسی و تجمعی حتی بر اساس قانون نیز ممکن است با آن ها برخوردها قضائی و … شود.

    این فعال سیاسی با اشاره به دستگیری جمعی از روزنامه نگاران در اسفتد ماه ۱۳۹۱، گفت: این اتفاق در فضای سیاسی کشور جلوه بسیار بدی داشت، افراد در حال تبلیغ و مهیا کردن برگزاری یک انتخابات پرشور بودند که با بازداشت جمعی از روزنامه نگاران و خبرنگاران و فضا بسیار ملتهب شد.

    نقاشی افزود: در انتخابات ریاست جمهوری گذشته به دلیل وجود این فضای ملتهب، شاهد فضای سیاسی سردی بودیم که حتی در چند روز باقی مانده به انتخابات نیز شور و شاف لازم مشاهده نمی شد تا اینکه حمایت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی و حجت الاسلام سید محمد خاتمی و کنار رفتن دکتر عارف، یک اجماع نیروهای سیاسی و شور و شوق در جامعه ایجاد و باعث انتخاب دکتر روحانی به عنوان رییس جمهور شد.

    *یکی از مهمترین دستاوردهای دولت تدبیر و امید در حوزه سیاسی است

    وی با بیان اینکه باید یادمان باشد چه فضایی را برای رسیدن به موفقیت پشت سر گذاشتیم و کجا بوده ایم و هم اکنون در کجا ایستاده ایم، تاکید کرد: یکی از مهمترین دستاوردها و اتفاقاتی که در دولت تدبیر و امید رخ داد، به نظر من بیش از این که در حوزه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و … باشد در حوزه سیاسی است.

    دبیر سابق انجمن اسلامی دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: در مقابل، بزرگترین دستاوردی که دولت اصولگرایان با ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد به دست آورد، اثر منفی آن در حوزه سیاسی بوده است و سیاست زدایی از کشور را شاهد بودیم، در حالی که سیاست یکی از فراگیر ترین علوم است و مسائل فرهنگی، اجتماعی و … در کنار سیاست  قرار می گیرد.

    این فعال سیاسی اصلاح‌طلب اظهار داشت: احمدی نژاد و دوستانشان سعی کردند که سیاست زدایی کنند و مسیر دست یابی و کسب قدرت را در ایران یک طرفه کنند، این روند از سال ۱۳۸۴ شروع شد و با اتفاقات سال ۱۳۸۸ این روند تسریع شد تا فقط خودشان در مسیر باقی بمانند و رقابت ها را درون خودشان تشکیل دهند.

    *مجموعه ای از ناکارآمدی ها به دولت آقای روحانی ارث رسید

    عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی گفت: در واقع چیزی که به دولت آقای روحانی ارث رسید، مجموعه ای از ناکارآمدی ها و فقدان ها بود و باید بدانیم که دولت آقای روحانی با چه وضعیتی کشور را تحویل گرفت.

    نقاشی با بیان اینکه «برخی از مخالفان دکتر روحانی و مردم ممکن است این سوال را بکنند که روحانی چه عملکردی داشته است که بخواهیم به او رای دهیم؟»، گفت: اگر حوزه سیاست را کنار بگذاریم چرا که برای بسیاری از مردم این حوزه آن چنان مهم نیست، در اقتصاد همین که به صورت روزانه و هفتگی شاهد تغییر بسیار زیاد قیمت ها نیستیم یکی از دستاوردهای این دولت است.

    وی اظهار داشت: یکی از کاندیدا امروزه رویکرد جهادی به خود گرفته است و به فکر محرومین افتاده است، یادشان رفته که همین ها از کسانی حمایت می کردند که روزی وضعیت اقتصادی مردم را به جایی رساندند که مردم با درآمد های ثابت هر روز و هر هفته شاهد افزایش قیمت ها بودند.

    *برای جلب رای کدام طبقه اجتماعی با پوشیدن لباس کاپیتانی در کنار هواپیما عکس می گرفتید؟!

    دبیر سابق انجمن اسلامی دانشگاه تهران با نشان دادن عکسی در تلفن همراه خود به حاضرین، گفت: مردم یادشان نرفته است که ژست های انتخاباتی این فرد در انتخابات های گذشته چگونه بوده است، کجا ها عکس می گرفت و محور و رویکرد انتخاباتی اش در سال ۱۳۸۴ چه بود! آقای کاپیتان در کنار هواپیما! برای جلب رای کدام طبقه اجتماعی با پوشیدن لباس کاپیتانی در کنار هواپیما عکس می گرفتید؟! آیا این نوع عکس ها برای محرومین و افراد متوسط یا حتی معلمین و … جامعه بوده است؟! چطور امروز به یاد محرومین افتاده اید؟!

    حسین نقاشی 2 - مجموعه ای از ناکارآمدی ها به دولت آقای روحانی ارث رسید | همان رفتار های گذشته را در کاندیدا جدید تکرار می کنند | دانشگاه فقط محل آموزش نیست - احمدی نژاد

    *اصولگرایان نیز بیان می کنند که دولت گذشته چه فاجعه هایی به بار آورد

    وی تصریح کرد: به نظر می رسد این جریان عوام فریب که متاسفانه بدون حتی یک عذرخواهی وارد عرصه شده اند و به تخریب دولت روحانی می پردازند، قاعده اخلاقی این را می گوید که وقتی در قبال ملت اشتباهی می کنید و تمام قد در دو انتخابات پشت یک فرد می ایستید، باید عذرخواهی کنید، چطور آن روزها تمام قدر از آن فرد حمایت می کردید و حاضر با عذر خواهی نشدید در حالی که امروز حتی اصولگرایان نیز بیان می کنند که دولت گذشته چه فاجعه هایی به بار آورده است.

    نقاشی با بیان اینکه «امروز این افراد از رد صلاحیت افرادی که تمام قدر پشتشان بودند و از آن ها حمایت می کردند خوشحال شده اند»، گفت: مگر شما نبودید که سال های ۸۴ و ۸۸ از این افراد حمایت کردید؟ آیا فکر کردید که چرا در طول تمام این سال ها ما هرگز از خاتمی عبور نکرده ایم؟ چرا خاتمی در طول این همه سال کاری نکرده است که بخواهیم تصمیم بگیریم از وی عبور کنیم؟ قطعا این به خاطر بصیرتی است که بار ها از سوی ما ثابت شده است و متاسفانه به خاطر حرف نشنوی و تمامیت خواهی این چنین افرادی را گوشه گیر کرده و ممنوع التصویر می کنید.

    *همان رفتار های گذشته را در کاندیدا جدید تکرار می کنند | عده ای خودشان را به بهشتی و دیگر بزرگان منتصب می کنند | از خودتان چه دارید؟

    وی افزود: این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: بدون هیچ گونه عذر خواهی، همان رفتار های گذشته را در کاندیدا جدید تکرار می کنند و تمامی شعارهایشان همان بوی شعار های گذشته را می دهد، یادشان رفته در کنار هواپیما عکس می گرفتند و امروز حرف از ۴ درصد و ۹۶ درصد می زنند!

    عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی اظهار داشت: اخیرا نیز در فضای مجازی عکسی از یکی از کاندیدا اصولگرایان در کنار مرحوم شهید بهشتی و سردار سلیمانی با عنوان مظلومیت بهشتی، اقتدار سلیمانی منتشر شد که بنده در توییتر نوشتم که زمانی آقای احمدی نژاد خودش را منتصب به رجایی می کرد و امروز نیز عده ای خودشان را به بهشتی و دیگر بزرگان منتصب می کنند، باید از این ها پرسید از خودتان چه دارید؟ چه برنامه ای برای اداره کشور دارید؟  مرحوم بهشتی که دستش از دنیا کوتا است و خانواده و فرزندان اش نیز از سوی شماها مورد بی اعتنایی قرار گرفتند و تحریم شدند و مشخص است که کدام طرفی هستند، آقای سردار سلیمانی نیز هم شان ایشان بالاتر از این حرف هاست که بخواهند از یک کاندیدا ریاست جمهوری حمایت کنند و هم جایگاه نظامی ایشان این اجازه را نمی دهد.

    حسین نقاشی 4 - مجموعه ای از ناکارآمدی ها به دولت آقای روحانی ارث رسید | همان رفتار های گذشته را در کاندیدا جدید تکرار می کنند | دانشگاه فقط محل آموزش نیست - احمدی نژاد

    *خودتان را به کسانی منتصب می کنید که نمی توانند از شما حمایت کنند!؟

    وی افزود: این چه کاری است که خودتان را به کسانی منتصب می کنید که نمی توانند از شما حمایت کنند!؟ این جزء سو استفاده سیاسی نیست.

    نقاشی گفت: پس از آسیب ها و فاجعه هایی که در طول هشت سال به بار آوردند حداقل می بایست عذرخواهی کنند، مردم چگونه باید به این چنین افرادی که حتی یک عذرخواهی ساده نمی کنند اعتماد کنند، وزرا و نزدیکان آقای احمدی نژاد امروز در ستاد چه کسانی در حال فعالیت هستند؟این عدم مسئولیت پذیری شما باعث بی اعتمادی مردم به شما خواهد شد.

    *رییس یک دانشگاه باید کاملا ذهنیت سیاسی و فرهنگی داشته باشد | دانشگاه فقط محل آموزش نیست که دو واحد درس پاس شود

    دبیر سابق انجمن اسلامی دانشگاه تهران در ادامه با گلایه از عدم شجاعت برخی از مسئولین و روسای دانشگاه ها، تصریح کرد: این افراد باید شجاعانه تر رفتار و برخورد کنند، رییس یک دانشگاه باید کاملا ذهنیت سیاسی و فرهنگی داشته باشد، دانشگاه فقط محل آموزش نیست که دو واحد درس پاس شود، کسی که ذهنیت سیاسی و فرهنگی و مهمتر از همه شجاعت نداشته باشد نباید رییس دانشگاه شود، نباید طوری شود که میز ریاست برایممان آنقدر مهم باشد که به هر شکلی شده بخواهیم آن را حفظ کنیم! باید افراد شجاعت داشته باشند و نگذارند نهادهای غیر مسئول بدون حکم قانونی در امور دانشجویان و …دخالت کنند.

    وی افزود: باید در انتخاب روسای دانشگاه‌ها دقت بیشتری صورت بگیرد و افراد با درک درست از فضای سیاسی و فرهنگی كشور و با شجاعت در برابر فشارها انتخاب شوند.

    حسین نقاشی 3 - مجموعه ای از ناکارآمدی ها به دولت آقای روحانی ارث رسید | همان رفتار های گذشته را در کاندیدا جدید تکرار می کنند | دانشگاه فقط محل آموزش نیست - احمدی نژاد

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.