×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

412 - خیز بلند یک ائتلاف برای تصاحب کرسی های شورای شهر لاهیجان | هدف چرخش کامل قدرت مدیریت شهری به نفع افراد خاص - انتخابات لاهیجان

برخی از فعالین سیاسی شهرستان از این ائتلاف و برنامه هایشان به عنوان تکمیل کننده انتخابات اسفند ماه ۱۳۹۴ یاد می کنند، یعنی هدف چرخش کامل قدرت مدیریت شهری به نفع افراد و طیف های خاص فکری و سیاسی می باشد

اختصاصی «بامردم»، شنیده ها حکایت از برگزاری جلسات متعدد توسط جمعی از کاندیدا شورای شهر لاهیجان برای انسجام بیشتر، جمع بندی و تشکیل یک ائتلاف واحد با پشتیبانی افراد شناختانه شده شهرستان دارد.

گفته می شود مغز متفکر تشکیل این جلسات و این ائتلاف برادر یکی از افراد شناخته شده و نام آشنای شهرستان لاهیجان می باشد که حتی شنیده شده پس از نهایی شدن جمع بندی و انتخاب ۷ نفر این ائتلاف، این مغر متفکر قرار است با حمایت های مالی و … خود چند هزار رای را برای این کاندیدا تامین کند!

شرط این حمایت ها و حضور در لیست نیز انتصاب و انتخاب شهردار و رییس شورای شهر آینده لاهیجان توسط این فرد می باشد که گفته می شود هم اکنون نیز آن ها انتخاب شده اند!

متاسفانه در سکوت هیات نظارت و … دیده شده که حامیان و تیم های رسانه ای و مجازی این ائتلاف با راه اندازی کانال هایی در فضای مجازی سعی در تخریب دیگر نامزدها به خصوص نامزدهای همسو با دولت و یا حامی نماینده سابق لاهیجان دارند.

برخی از فعالین سیاسی شهرستان از این ائتلاف و برنامه هایشان به عنوان تکمیل کننده انتخابات اسفند ماه ۱۳۹۴ یاد می کنند، یعنی هدف چرخش کامل قدرت مدیریت شهری به نفع افراد و طیف های خاص فکری و سیاسی می باشد تا با تصاحب کرسی های شورای شهر و مدیریت شهری اهداف خود را در آینده پیاده سازند.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.