×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

الیاس قالیباف محمدباقر قالیباف1 - لیست اموال پیشکش؛پسر شما که در استرالیا تحصیل‌کرده ۹۶ درصدی است یا ۴ درصدی؟ -

محمدباقر قالیباف در انتهای مناظره دوم نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری پیشنهاد داد کاندیداها هفته آینده در مناظره سوم، لیست اموال خود و  فرزندانشان را به همراه بیاورند.

«صراط نیوز» سایت خبری نزدیک به ابراهیم رئیسی یکی از کاندیداهای اصولگرای انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به پیشنهاد اعلام لیست اموال از سوی قالیباف در مناظره انتخاباتی نوشت: “من پیشنهاد دارم به همه اعضا که هفته آینده بیاییم لیستمان را به مردم اعلام کنیم. به قوه قضائیه بگوییم که به‌عنوان نامزد اموالمان چقدر است؟ ثروت همه اعضای دولتمان روشن باشد و این شفافیت معلوم باشد که کجا هستیم فرزندانمان چه می‌کنند اگر این‌گونه شد فساد این‌گونه از بین می‌رود با هوشمند سازی سیستم‌ها فساد از بین می‌رود. چرا می‌گویم به خاطر اینکه دست ۴ درصدی‌ها را از اموال و قانون کوتاه کنیم. ۹۶ درصدی‌ها که توده‌ی مردم هستند می‌شود مشکلاتشان حل شود.”

پیشنهاد قالیباف در حالی است که در سال‌های اخیر در خصوص فرزندان او شبهاتی مطرح‌شده و خود وی در مواردی به آن پاسخ داده است. او حتی دریکی از برنامه‌های تبلیغاتی‌اش، با پیش کشیدن یک شایعه درباره عروسی دخترش، از این موضوع برای مظلوم‌نمایی استفاده کرد.

فارغ از این موضوع، آنچه قابل تامل است اینکه یکی از فرزندان قالیباف در خارج از کشور تحصیل‌کرده است. اسحاق قالیباف پسر دوم شهردار تهران در استرالیا تحصیل‌کرده است. به نظر می‌رسد قالیباف پیش از آنکه دست پیش را گرفته و خواستار انتشار لیست اموال شود، بهتر است مشخص کند ازنظر خود او، پسرش که در استرالیا تحصیل‌کرده در گروه ۹۶درصدی‌هاست یا ۴ درصدی‌ها؟

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.