×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

رئیس کمیته تبلیغات، رسانه و  ارتباطات ستاد انتخابات حسن روحانی در گیلان تاکید کرد: قبلا انتخاب اشتباه ما را از مسیر توسعه، پیشرفت، عقلانیت، امنیت، آرامش و اقتدار کشور دور کرد، باید تصمیم بگیریم که چه کسی و با چه تجربه اجرایی، اقتصادی و با چه پیشینه ای می خواهد شرایط ما را بهتر کند.

به گزارش «بامردم»، شاهد وزیری شب گذشته در ستاد مرکزی دکتر روحانی در شهرستان لاهیجان و در جمع پرشور مردم فرهیخته این شهرستان اظهار داشت: ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در لاهیجان در انتخابات ۹۶ بسیار پویا، فعال و درخشان بوده است و این باعث افتخار ماست و بنده به شخصه دست تک تک عزیزان را به خاطر این حمایت و این نوع تفکر و اندیشه می بوسم.

رئیس کمیته تبلیغات، رسانه و  ارتباطات ستاد انتخابات حسن روحانی در گیلان با اشاره به حضور دکتر جهانگیری در استان گیلان، عنوان کرد: دکتر جهانگیری امروز در شیراز انصراف خود از انتخابات ریاست جمهوری را در حمایت از دکتر روحانی اعلام کرده اند، ایشان گفتند که آمده ام تا صدای اصلاح طلبان باشم و بر خود وظیفه دانسته ام که از دکتر روحانی حمایت کنم و امروز حس میکنم این وظیفه ام را انجام داده و برای حمایت از دکتر روحانی کنار می روم و به وی رای خواهم داد.

عضو شورای حامیان تدبیر و امید گیلان تصریح کرد: چهار سال از عمر دولت تدبیر و امید به سرعت سپری شد، در سال ۹۲ حس شیرین پیروزی دکتر روحانی را تجربه کردیم و در کنار آن به تورم افسار گسیخته، انزوای بین المللی، انبار های خالی از محصولات استراتژیک و هزاران مشکل دیگر فکر می کردیم، و مانده بودیم که ایا کلید دولت دکتر روحانی می تواند بازگشای قفل مشکلات باشد یا خیر.

وی افزود: امروز اگر بخواهیم نگاه منصفانه داشته باشیم و فقط سیاهی ها و مشکلاتی که به دلیل وسعت آن نشد که به طور کامل حل شود را نبینیم، می بینیم که دولت تدبیر و امید عملکرد قابل قبولی داشته است.

مدیرمسئول پایگاه اطلاع رسانی گیل خبر تصریح کرد: امروز تورم بیش از ۴۰ درصدی گذشته متوقف شده است، بعضی ها می گویند که رکود وجود دارد اما وقتی بر اساس آمار رسمی کشور نرخ رشد اقتصادی کشور ۷ درصد است چگونه می توان از رکود صحبت کرد، به طور عامیانه بنده به خوبی به یاد دارم در مدت ۴۸ ساعت یک سطل ماست از ۷۰۰ تومان به ۳۷۰۰ تومان رسید و هیچ کس بابت ان عذرخواهی نکرد.

وزیری اضافه کرد: به باغ های سوخته چای و تغییر کاربری ها و … گذشته نگاه کنید، آیا امروز وضعیت چای قابل قیاس با گذشته است؟ به آمار ها نگاه کنید که چقدر قیمت خرید برگ سبز چای افزایش داشته و چقدر حمایت از سوی دولت انجام شده است، باید به وضعیت امروز تولید کشور به وضعیت برنج و گندم کشور و به وضعیت اقتصادی کشور نگاه کنیم …

وی گفت: در همین استان گیلان بر اساس گفته های استاندار محترم، در زمان تحویل دولت حدود پنج هزار و ۲۰۰ واحد صنعتی استان یا تعطیل بود یا در حال تعطیل شدن، با وجود تمام مشکلات و مدت زمانی که برای رفع تحریم هایی که برخی از آن به عنوان کاغد پاره یاد می کردند گذاشته شد، با سیاست های اقتصادی و بسته های حمایتی دولت توانستیم وضعیت و شرایط کشور را با دولت یازدهم به سرمنزل مقصود یا نزدیک به آن برسانیم.

رئیس کمیته تبلیغات، رسانه و  ارتباطات ستاد انتخابات حسن روحانی در گیلان عنوان کرد: اگر قرار بود شرایط گذشته ادامه پیدا کند یا حتی اگر قرار باشد به آن شرایط گذشته برگردیم، شک نکنید دست کمی از کشورهایی همچون ونزوئلا نخواهیم داشت، کشور ونزوئلا میزان نفتش از کشور ایران بیشتر است، با سو مدیریت هایی که در آن کشور انجام شد تورم به بالای ۴۰۰ درصد رسید و مردم مغازه ها را غارت کردند.

مدیرمسئول پایگاه اطلاع رسانی گیل خبر گفت: ما نمی خواهیم به گذشته برگردیم، نمی خواهیم به شرایطی برگردیم که دیگر کلید تدبیر نیز جوابگو نباشد، نباید گذشته را از یاد ببریم در آن زمان حتی برای خرید و تامین سوزن جراحی نیز مشکل داشتیم، بر اساس تحریم ها هر ماه ۱۵۰ هزار بشکه کاهش فروش نفت داشتیم و اگر این راه ادامه پیدا می کرد معلوم نبود وضعیتمان امروز چه می شد.

وی افزود: نمی گوییم دولت تدبیر و امید بسیار عملکرد درخشانی داشته و یا توانسته است همه مشکلات را حل کند، همه می دانیم که تخریب یک ساختمان ۲۰ طبقه یک روز زمان می برد اما ساختن یک ساختمان دو طبقه حدود یک سال زمان می برد، وای به حال اوار برداری و سپس ساختن یک کشور…

وزیری اظهار داشت: در انتخابات سال ۹۶ و در مناظرات، بعد چهار سال دوباره اتفاقات خاصی افتاد و دیالوگ هایی خاص مطرح شد، هاینریش بل در کتاب « آدم کجا بودی» عنوان می کند که پس از پایان حکومت هیتلر بسیاری از چیز ها همچون زیرساخت ها، هویت، فرهنگ و … نابود شده بود اما آن چیزی که بیش از همه اهمیت داشت و نابود شد شرافت بعضی از کلمات بود، کلماتی همچون شرافت، عدالت و آزادی پوچ و بی معنی شد و از ان استفاده ابزاری صورت گرفت.

عضو شورای حامیان تدبیر و امید گیلان افزود: یوزف گوبلس وزیر تبلیغات هیتلر می گفت که هرچقدر دروغ ها بزرگ تر باشد باورش برای عوام راحت تر است، امروز بنده می توانم اینجا شعار های قشنگی دهم، اما آیا برای اجرای آن ها برنامه ای دارم؟ یادمان نرفته شعار های برخی از افراد در سال های ۸۴ تا ۸۸ را، آیا برنامه ای برای تحقق شعارهایشان داشتند؟ آیا توانستند به شعارهایشان عمل کنند؟ اینکه ما از فقر مردم استفاده کنیم تا چند رای بیشتر بیاوریم کار درستی نیست.

وی اضافه کرد: این که می گوییم یارانه افراد نیازمند اضافه شود کسی با آن مخالف نیست، اما باید بگویند که چطور می خواهند این یارانه را اضافه کنند، در مناظره سوم دکتر جهانگیری اشاره کردند که فقط سه راه  استفاده از صندوق ذخایر ارزی ، تاخیر پرداخت حقوق وزارت خانه های بزرگ و افزایش تعرفه حامل های انرژی برای تامین این میزان یارانه وجود دارد.

مدیرمسئول پایگاه اطلاع رسانی گیل خبر خاطرنشان کرد: اینکه ۱۰۰ تومان در جیب ما بگذارند و چند برابر آن را از جیب ما بردارند چه معنایی می دهد؟! باید واقع گرا باشیم، ما فقر را برای هیچ کسی نمی پسندیم و باید عزت افراد را در نظر گرفت و نباید از این طبقه اجتماعی که در دولت دهم زیر بدترین فشار های اقتصادی قرار گرفته اند سو استفاده کرد و با دادن شعار هایی عوام فریبانه آن ها را تحت تاثیر قرار داد.

وزیری عنوان کرد: دکتر حسن روحانی یک بار دیگر برای ادامه مسیر طولانی سازندگی، برای عقلانیت، تدبیر و آرامش کاندیدا شدند، در مدت چهار سال خیلی از خدمات را از ایشان دیدیم اما هرگز از دولت تدبیر و امید دروغ و عوام فریبی ندیدیم، دولت دکتر روحانی حقیقت را اگرچه تلخ نیز باشد به مردم می گوید و خواهد گفت و این مسیر باید یک بار دیگر با حضور من و شما در پای صندوق های رای در ۲۹ اردیبهشت ادامه پیدا کند.

رئیس کمیته تبلیغات، رسانه و  ارتباطات ستاد انتخابات حسن روحانی در گیلان تاکید کرد: قبلا انتخاب اشتباه ما را از مسیر توسعه، پیشرفت، عقلانیت، امنیت، آرامش و اقتدار کشور دور کرد، باید تصمیم بگیریم که چه کسی و با چه تجربه اجرایی، اقتصادی و با چه پیشینه ای می خواهد شرایط ما را بهتر کند.

وی افزود: رای دادن ما در مرحله اول رای ای است که برای اقتدار بیش از پیش نظام جمهوری اسلامی ایران می دهیم و نشان می دهیم که ما همچنان همان ملت مقتدری هستیم که در سال ۵۷ با اتحاد خود سرنوشتمان را مشخص کرده ایم، نشان می دهیم که ما همان ملتی هستیم که در هشت سال دفاع مقدس این همه شهید داده ایم اما حاضر نشدیم غیرت خود و سرافرازی و یک وجب از خاک کشور خود را به غریبه بدهیم.

وزیری در پایان عنوان کرد: انشالله با یاری خداوند و با همت تک تک مردم عزیز کشور در ۲۹ اردیبهشت یک بار دیگر سرنوشت خود را رقم زده و با انتخاب مجدد دکتر روحانی، مسیر تدبیر، عقلانیت، اعتدال و آرامش را برای چهار سال دوم حکم فرما می کنیم و نشان می دهیم که این مردم خواستار اعتدال و میانه روی هستند و مردم تندرو ها را پس میزنند چرا که با تندروی هیچ نظام، حکومت و دولتی در دنیا به نتیجه نرسیده است

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.