×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

photo ۲۰۱۷ ۰۵ ۱۷ ۱۲ ۵۳ ۰۰ - گیلان فخر ایران است | با افتخار گفتم من صدای اصلاح طلبان هستم | در مور تک تک شخصیت‌های اصلاح طلب با رهبر انقلاب صحبت کرده‌ام -

اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور حسن روحانی که شامگاه سه‌شنبه ۲۶ اردیبهشت‌ماه برای دیدار مردمی وارد رشت شد قبل از ظهر امروز در جمع هزاران علاقه‌مندی که در سالن تختی مجموعه ورزشی عضدی رشت حضور داشتند سخنرانی کرد.

به گزارش «بامردم» و به نقل از گیل نگاه، با وجود آن که سخنرانی معاون اول رئیس جمهور در ساعت ۱۰ صبح و در ساعت کار اداری انجام شد اما جمعیت حاضر در سالن و آنانی که به دلیل پر شدن در خیابان های اطراف حضور داشتند بیش از ۱۵ هزار نفر برآورد شد. این همه در حالی بود که بر خلاف سخنرانی رقبای روحانی در همین سالن خبری از حضور اتوبوس و مینی بوس های پر از جمعیت که از شهرهای اطراف به رشت منتقل شوند،خبری نبود.

غلامعلی جعفرزاده، محمدصادق حسنی و مهرداد لاهوتی و منوچهر جمالی نماینده های گیلان در مجلس٬ احمد حسینی رییس ستاد روحانی در گیلان همراهان جهانگیری بودند.

اصلاح طلبی جرم نیست

ساعت ۱۰:۲۳ دقیقه اسحاق جهانگیری با ابراز احساسات شدید حاضران وارد سالن شد. جمعیت با شعار اسحاق دوستت داریم، جهانگیری زنده باد روحانی پاینده باد از او استقبال کردند. بعد از صحبت های احمد حسینی و جعفرزاده ساعت ۱۱ اسحاق جهانگیری صحبت های خود را آغاز کرد.

جهانگیری در ابتدای مراسم گیلان را فخر ایران دانست. او با اشاره به جمعیت حاضر گفت: آینده ایران دست شما است و شما باید آن را رقم بزنید

معاون اول دولت یازدهم با بیان اینکه کشور در شرایط سختی تحویل دولت شد گفت: شما احساس کردید که انحراف در کشور به وجود آمده است و دست به انتخاب زدید.

او با اشاره به دوران تلخ کشور در دوران  دولت نهم و دهم  گفت: یادمان نرفته که با ما در در جهان در بدترین شکل برخورد می کردند و ایرانی بودن جرم شده بود.

جهانگیری افزود: شرایطی به وجود آوردند که کشتی های ایرانی  مجبور شدند پرچم کشورهایی را نصب کنند که اسمشان نیز ناشناخته بود‌.

معاون اول دولت یازدهم  ادامه داد: شرایطی به وجود آورده بودند که جوانان نسبت به آینده خود نگران بودند. آنها فرزندان انقلاب را خانه نشین کردند .

او با بیان اینکه ۲۲ میلیارد دلار پول ایران را  در دولت قبل در دبی فروختند گفت: اما شما ایران را نجات دادید و ایران و نظام را بیمه کردید و به مسیر صحیح برگرداندید.

جهانگیری با بیان اینکه هم اکنون همه چیز در مسیر طبیعی قرار گرفته است  گفت: کسی فکر نمی کرد که افرادی را معرفی کتیم تا در مقابل ۶ قدرت حهان بتوانند موفق شوند.

جمعیت در این لحظه شعار روحانی متشکریم را سر دادند. او با بیان اینکه روحانی کارهای بزرگی انجام داده است گفت: او در روزهای تصمیم گیری برای برجام بسیار نگران کشور بود.

معاون اول دولت روحانی ادامه داد: اکنون کسی ناراحت نیست که چه اتفاقی در بازار ارز و کالا می افتد همه می گویند که اقتصاد قابل پیش بینی است.

او با بیان اینکه اصلاح طلبی اکنون جرم نیست بلکه افتخار است گفت: با افتخار گفتم که من صدای اصلاح طلبان هستم.

در این زمان جمعیت سالن یکصدا شعار دادند که اسحاق دوستت داریم. جهانگیری نیز خطاب به جمعیت گفت: من عاشق شما هستم و شما در قلب من هستید.

معاون اول رئیس جمهور افزود:در دیدار با رهبری به عنوان بک اصلاح طلب گفتم‌که می خواهیم مشکلات برطرف و سوء تفاهمات حل شود. جهانگیری اظهار داشت رهبر انقلاب اعلام کرده اند که  اصلاح طلب و اصولگرا برای من فرقی ندارد و هر دو فرزند اتقلاب هستند.

او افزود: من در مورد تک تک شخصیت های اصلاح طلب با ایشان صحبت کردم اما فعلا بنا ندارم کل جلسه را اعلام کنم.

جهانگیری با بیان اینکه نمی خواهم تعابیر بد به کار ببرم اما جریانی می خواهد تا گروه دیگر را با روش های مختلف از صحنه خارج کند.

در این زمان نیز حاضرین علیه صدا و سیما شعارهایی سر دادند.

معاون اول دولت یازدهم  برای چندمین بار تاکید کرد : من معتقدم شما می توانید آینده را بسازید. جمعیت حاضر نیز با شعار های روحانی روحانی حمایتت می کنم و ما اهل کوفه نیستیم/ پول بگیریم بایستیم.

او با بیان اینکه انتخابات صحنه گفتگو است گفت: مردم را به انتخابات دعوت کتیم و در این دو روز هر چقدر می توانید تلاش کنید.

جهانگیری با اشاره به هزاران تن از جمعیت سالن و جمعیت زیاد بیرون سالن خطاب به رقبای روحانی گفت: دیگران ببینند که این سونامی جمعیت است.

او  ادامه داد:  تفکر ما صلح و مدارا بود و تفکر دیگر وعده های زیاد و بی اعتنایی به مردم ایران است و مردم باید انتخاب کنند.

فقر مردم نباید پلکان قدرت باشد

جهانگیری با بیان اینکه از فقر مردم  زجر می کشیم و آرز‌و داریم زندگی با شرافتی داشته باشند ادامه داد: اما معتقدیم فقر مردم نباید پلکانی برای رسیدن به قدرت باشد

معاون اول رئیس جمهور  خطاب این چه کاری است که در منزل نیازمند حصور پیدا می کنند و عکس می گیرند.

جمعیت نیز شعار داد : نه قاضی و نه سردار /دولت قانونمدار

او در ادامه افزود: انتخابات سالم برگزار خواهد شد شما پرشور حضور پیدا کنید حتما رای شما دیده خواهد شد.

جمعیت نیز با شعارهای نه لوله نه شلاق جان به فدای اسحاق و روحانی زنده باد جهانگیری پابنده باد

جهانگیری در ادامه  با اشاره به دیدار خود با آیت الله قربانی گفت : امام جمعه شهرتان نیز اعتقاد دارد  روحانی با سابقه روشن در پیش از انقلاب فردی شجاع بود .

او افزود: آیت الله قربانی همچنین  گفت: آنجایی که قرار بود تصمیم سخت بگیرد انجام داده است.

جهانگیری نیز ادامه داد: من افتخار می کنم که با روحانی کار می کنم.  او با اشاره به برنامه های دولت روحانی گفت: آمده ایم  با ایحاد اشتغال کنیم و رفع محرومیت کتیم.

معاون اول دولت روحانی به جمع حاضر قول داد که دغدغه اشتغال برطرف شود.

شعارهای مختلف مردم و پاسخ اسحاق جهانگیری به ابراز احساسات: من نوکر شما مردم هستم

او در ادامه با اشاره به ظرفیت های  استان گیلان گفت:  گیلان می تواند توسعه یابد و صنعت گیلان می تواند پیشرفته باشد

جهانیگری ادامه داد: باید هر چه سریعتر راه آهن قزوین را به رشت و  آستارا و سپس به راه آهن جهانی وصل کنیم. اوافزود: ما مشکل چای را حل کردیم و برخی نباید در این مورد بی انصافی کنند.

جهانگیری سپیدرود و‌ ملوان را دو افتخار گیلان دانست و که مورد استقبال حاضرین قرار گرفت.

او افزود:  روز جمعه پای صندوق بیاییم تا دوباره اصلاحات و اعتدال در کشور جان بگیرد، می آییم تا دوباره دنشان دهیم  فدایی ایران هستیم تا دوباره روحانی انتخاب شود.

در پایان اظهارات اسحاق جهانگیری ۱۱ عضو لیست امید اصلاح طلبان در انتخابات شورای شهر رشت به روی سن حضور پیدا کردند و به حاضران معرفی شدند.

رای مردم برای روحانی است

احمد حسینی رییس ستاد روحانی در گیلان به عنوان سخنران اول این مراسم گفت: ما میزان مردی از تبار راست گویان هستیم که در دولت گذشته برای پایه گذاشتن دولت راست گویان سنگ تمام گذاشت.

او افزود: امروز بر سر دو مسیر صداقت و دروغ هستیم. حسینی با بیان اینکه مردم ایران آگاه و روشن ضمیر هستند گفت: مردم ایران فریب نمی خورند و می دانند که شکل مار با خود مار فرق دارد.

حسینی افزود:  در ۲۹ اردیبهشت با حضور گسترده به آنها ثابت خواهیم کرد که درک درستی از مردم ندارند. مسئول ستاد روحانی ادامه داد: دولت روحانی حقوق شهروندی و آزادی مطبوعات و احزاب را گسترش داد.

جمعیت در این بین شعار می دهند زندانی سیاسی آزاد باید گردد.

او در پایان تاکید کرد: رای مردم گیلان تمام‌ و‌ کمال برای روحانی است. حسینی ابراز امیدواری کرد : ۳۰ اردیبهشت خبر پیروزی روحانی را بشنویم

شعار جمعیت؛آزادی اندیشه با رئیسی نمیشه

از نیمه راه بر نمی گردیم

غلامعلی جعفرزاده هم صحبت های خود را با سلام بر اصلاحات و اعتدال٬ هاشمی و خاتمی و نخست وزیر دوران جنگ شروع کرد  و گفت آقای جهانگیری به دولت اصلاحات خوش آمدید. این صحبت های جعفرزاده با واکنش و ابراز احساسات مثبت بسیار زیاد مردم روبرو شد. او خطاب به جهانگیری گفت: جعفرزاده گفت:اگر مصدق و خاتمی را نتوانستند حفظ کنند راهی که  در چهار سال پیش به دست آوردند  را به راحتی از بین نمی دهند و از نیمه راه بر نمی گردند.

او ادامه داد: ما به روحانی رای می دهیم چون قایم مقام فرماتده جنگ٬ دبیر شورای امنیت ملی و ۲۰ سال سابقه مجلس دارد و چهار سال نیز کارنامه موفق در ریاست جمهوری دارد.

جعفرزاده اضافه کرد: آنهایی که دوست دارند ظریف را محاکمه کنند به آرزوی خود نخواهند رسید. او با اشاره به شعارهای جمع گفت: این جوان ها یک پیام روشن دارند و آن اینکه حصر باید بشکند.

جعفر زاده با بیان اینکه این مردم به دنبال دولت رمال و جادوگر نیستند  گفت: آنها نمی خواهند که شبیه کره شمالی و ونزویلا شوند.

او جهانگیری مرد اخلاق توصیف کرد و گفت:  تو در مناظرات ثابت کردی که اخلاق چیست.  جعفرزاده اضافه کرد:تا قبل از ده صبح هیچ صندوقی خالی نخواهد بود

نماینده مردم رشت در پایان خطاب به جهانگیری گفت: شما هم جوانان و گیلان را فراموش نکنید و  به گیلان را ویژه نگاه کنید.

سربلندی رنگ بنفش

دکتر نیما نکیسا دروازبان اسبق تیم ملی نیز در این جمع حضور داشت. او با شعار زنده باد خاتمی٬ اصلاحات٬ روحانی و جهانگیری صحبت خودش را شروع کرد.

او طی صحبت های کوتاه گفت: ما اصلاح طلبان و  اعتدال گرایان افراد مودبی هستیم. وارد زندگی خصوصی افراد نمی شویم. با هوش و درایت عمل می کنیم.

نکیسا اضافه کرد: از سیاست چیزی نمی دانم اما دست ظریف را می بوسم.

او به فرود بویینگ و کاهش تورم و بهبود وضعیت بهداشت اشاره کرد و گفت: در کشوری زندگی می کنیم که امنیت حاکم است.‌ او ادامه داد: امیدوارم انتخاباتی با سربلندی رنگ بنفش داشته باشیم

در پایان جلسه با ابتکار اعضای کمیته محیط زیست ستاد روحانی و همراهی مردم زباله های ریخته شده در سالن سخنرانی جمع آوری شد.

نکات ویژه

جمعیت زیادی هم پشت در ماندند.

-روی یکی از شعارهای دست نوشته جمعیت آمده: نه لوله، نه شلاق، جانم فدای اسحاق.

-بر روی یکی دیگر از دست نوشته های مردم چنین جمله ای نوشته شده است: تا ۱۴۰۰ با روحانی و تا ۱۴۰۸ با اسحاق

-روی یکی از شعارهای دست نوشته جمعیت آمده: نه لوله، نه شلاق، جانم فدای اسحاق

-شعارهای جمعیتی که همچنان بعد از سخنرانی جهانگیری در سالن هستند:لا لا لا لای ،رییسی با انتخابات میگه بای بای

-سبز و بنفش نداره جنبش ادامه داره / -خاتمی خاتمی پیامتو گرفتیم/ -حمایت از روحانی وصیت هاشمی

photo ۲۰۱۷ ۰۵ ۱۷ ۱۲ ۵۲ ۳۶ - گیلان فخر ایران است | با افتخار گفتم من صدای اصلاح طلبان هستم | در مور تک تک شخصیت‌های اصلاح طلب با رهبر انقلاب صحبت کرده‌ام - photo ۲۰۱۷ ۰۵ ۱۷ ۱۲ ۵۲ ۳۰ - گیلان فخر ایران است | با افتخار گفتم من صدای اصلاح طلبان هستم | در مور تک تک شخصیت‌های اصلاح طلب با رهبر انقلاب صحبت کرده‌ام - photo ۲۰۱۷ ۰۵ ۱۷ ۱۲ ۵۵ ۲۰ 2 - گیلان فخر ایران است | با افتخار گفتم من صدای اصلاح طلبان هستم | در مور تک تک شخصیت‌های اصلاح طلب با رهبر انقلاب صحبت کرده‌ام - photo ۲۰۱۷ ۰۵ ۱۷ ۱۲ ۵۴ ۲۱ - گیلان فخر ایران است | با افتخار گفتم من صدای اصلاح طلبان هستم | در مور تک تک شخصیت‌های اصلاح طلب با رهبر انقلاب صحبت کرده‌ام - photo ۲۰۱۷ ۰۵ ۱۷ ۱۲ ۵۲ ۵۵ - گیلان فخر ایران است | با افتخار گفتم من صدای اصلاح طلبان هستم | در مور تک تک شخصیت‌های اصلاح طلب با رهبر انقلاب صحبت کرده‌ام - photo ۲۰۱۷ ۰۵ ۱۷ ۱۲ ۵۲ ۴۷ - گیلان فخر ایران است | با افتخار گفتم من صدای اصلاح طلبان هستم | در مور تک تک شخصیت‌های اصلاح طلب با رهبر انقلاب صحبت کرده‌ام - photo ۲۰۱۷ ۰۵ ۱۷ ۱۲ ۵۲ ۴۰ - گیلان فخر ایران است | با افتخار گفتم من صدای اصلاح طلبان هستم | در مور تک تک شخصیت‌های اصلاح طلب با رهبر انقلاب صحبت کرده‌ام -

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.