چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41350 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بلوکه کردن دارایی ایران نتیجه دلخوش کردن به برجام است / آمریکا یک راهزن بین المللی است
    29 اردیبهشت 1395 - 8:56
    شناسه : 5446
    0

    نماينده مردم رودبار در مجلس آمريکا را يک راهزن بين المللي خطاب کرد و گفت: بلوکه کردن پول و دارايي هاي ايران نتيجه دلخوش کردن به برجام و مذاکرات است به گزارش بامردم، عطاءالله حکيمي در خصوص بلوکه شدن دارايي و پول ايران از سوي دادگاه امريکا، اظهار کرد: اين اقدام کشور امريکا يک راهزني […]

    پ
    پ

    نماينده مردم رودبار در مجلس آمريکا را يک راهزن بين المللي خطاب کرد و گفت: بلوکه کردن پول و دارايي هاي ايران نتيجه دلخوش کردن به برجام و مذاکرات است

    به گزارش بامردم، عطاءالله حکيمي در خصوص بلوکه شدن دارايي و پول ايران از سوي دادگاه امريکا، اظهار کرد: اين اقدام کشور امريکا يک راهزني بين المللي است.

    وي راهزني رسمي امريکا را نتيجه دلخوش کردن به برجام دانست و افزود: دلخوش کردن انتظار مطلوب به مذاکرات يکي از نتايج آن بلوکه کردن دارايي هاي ايران است.

    نماينده مردم رودبار در مجلس شوراي اسلامي با تاکيد بر اينکه مسوولان بايد اقدامي مقابله با مثل کنند، گفت: بايد در مجامع بين المللي از امريکا شکايت کرد تا حقوق حقه خود را دريافت کنيم.

    حکيمي با افزون بر اينکه با پيگيري هايي مسوولان مي توان موفق شد، گفت: اين رويدادي که رخ داد قابل پيش بيني بود و مخاطرات ديگر نيز قابل پيشبيني هستند.

    وي اذعان داشت: اين مذاکرات هيچ تضميني ندارد و قراردادي است که بين دو طرف به امضا رسيده و مرجع خاصي نيز براي نظارت مشخص نشده است.

    نماينده مردم رودبار در مجل همچنين خاطرنشان کرد: متأسفانه جريان برجام اينگونه رقم خورده و کاري هم نمي توان انجام داد.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.