×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

ابوالفتح فخرمحمدیان 1 - تشکر ستاد جوانان دکتر روحانی شهرستان رودسر برای حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب مجدد دکتر روحانی - ابوالفتح فخرمحمدیان

ستاد جوانان دکتر روحانی شهرستان رودسر با صدور پیامی از مردم این شهرستان برای حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب مجدد دکتر روحانی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش «بامردم»، متن این پیام به شرح زیر است:

دوباره ایران، دوباره اسلام، دوباره اصلاحات، دوباره اعتدال، دوباره دکتر روحانی

با سلام ودرود به پیشگاه امام عصر(عج) وگرامیداشت یاد وخاطره شهدای انقلاب اسلامی وهشت سال دفاع مقدس که ارامش امروز ما مدیون ومرهون خون ان عزیزان است و امام شهیدان بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران که فرمودند میزان رای ملت است وارزوی صحت وسلامتی برای مقام معظم رهبری و جا دارد یادی بکنیم از اسوه اعتدال کشور مرحوم ایت اله هاشمی رفسنجانی که نامش وراهش در تاریخ ایران ماندگار خواهد بود. روز به روز و بیش از پیش به این ایه شریفه ایمان می اوریم که : تُعِزُّ مَنْ تَشَاءُ وَتُذِلُّ مَنْ تَشَاءُ
درود به جوانان برومند شهرستان رودسر که در خلق حماسه سیاسی به ندای ملت بزرگ ایران اسلامی لبیک گفته و دوباره برای ایران ودوباره برای اسلام؛تدبیر وامید را تکرار نمودند.
جوانان این دیار در این تلاطم های زمانه بارها وبارها اعتدال عقلانیت وپای بندی به قانون وموازین اسلامی را به منصه ظهور گذاشته ودراین مدت با رعایت تمامی الزامات به بهترین وجه ممکن کنشگری سیاسی واجتماعی خود را نشان دادند. وتوانستند با فعالیت های قانونی خود با حفظ احترام سایر کاندیدها به تبلیغ وتبیین اهداف جناب اقای دکتر روحانی در روستاها.شهر وبخش های شهرستان رودسر مبادرت ورزند و زمینه ساز پیروزی بلامنازع دکتر روحانی در شهرستان رودسر شوند. که البته به خواست های بحق آنها نیز می بایست حتما دراین دولت جامه عمل پوشانده شود. که یکی از ان خواست ها کادرسازی و جذب جوانان بادیسسپلین،کارا ومتعهد در بدنه اجرایی است.

درآخر جادارد از همه دست اندرکاران انتخابات هیات های اجرایی ونظارت،رئیس ستاد مرکزی انتخابات دکتر روحانی شهرستان ، نیروهای انتظامی وامنیتی که درارامش برگزاری نشست ها وهمایش ها همکاری لازم را نمودند و بطور ویژه از همه جوانان اصلاح طلب واعتدالگرا حامی دکتر روحانی در این دیار ،در بخش های رحیم اباد.چابکسر.کلاچای واجارگاه تشکر مینماییم.
در ازل هرکو به فیض دولت ارزانی بود
تا ابد جام مرادش همدم جانی بود
همت عالی طلب جام مرصع گو مباش
رند را آب عنب یاقوت رمانی بود

ارادتمند
ابوالفتح فخرمحمدیان
ستاد جوانان دکتر روحانی شهرستان رودسر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.