سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41412 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • شناسایی عاملان هتک حیثیت شهروندان گیلانی در شبکه اجتماعی موبایلی
    03 خرداد 1396 - 5:54
    شناسه : 54856
    0

    سرهنگ ایرج محمدخانی گفت: در پی ارجاع چندین فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان های رشت و فومن به دادخواهی تعدادی از شهروندان مبنی بر هتک حیثیت آنان در شبکه اجتماعی مبتنی بر موبایل، موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت. وی با بیان اینکه با پی‌جویی فنی و پلیسی عاملان هتک […]

    پ
    پ

    ایرج محمدخانی - شناسایی عاملان هتک حیثیت شهروندان گیلانی در شبکه اجتماعی موبایلی -

    سرهنگ ایرج محمدخانی گفت: در پی ارجاع چندین فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان های رشت و فومن به دادخواهی تعدادی از شهروندان مبنی بر هتک حیثیت آنان در شبکه اجتماعی مبتنی بر موبایل، موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.
    وی با بیان اینکه با پی‌جویی فنی و پلیسی عاملان هتک حیثیت در شبکه های اجتماعی مبتنی بر موبایل شناسایی شدند، گفت: متهمان شش مرد و یک زن اهل و ساکن رشت و فومن بودند.
    سرهنگ محمدخانی با اشاره به اینکه مرتکبین چنین جرایمی در فضای مجازی با نشانه رفتن آبروی شهروندان دست به رفتارهای غیراخلاقی می زنند، اظهار داشت: پلیس فتا با بهره جستن از توان فنی کارشناسان خود، هوشمندانه، قانونی و قاطع نسبت به شناسایی و تحویل آنها به مراجع قضایی اقدام کرد.
    رئیس پلیس فتا گیلان به شهروندان توصیه کرد در انتخاب پیام رسان های موبایلی شرکت های بیگانه و استفاده از خدمات آنها، محرمانگی و امنیت اطلاعات شخصی را جدی بگیرند.
    سرهنگ محمدخانی گفت: مردم می توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان های موبایلی، مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir یا ایمیل این پلیس به نشانی Gfata@police.ir گزارش کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.