پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41350 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مشارکت ۹۰ % مردم در انتخابات شهرستان | لازمه تشکر از مردم وحدت و یکپارچگی است | حال که انتخابات پایان یافته رقابت باید جایش را به رفاقت بدهد
    04 خرداد 1396 - 2:28
    شناسه : 54904
    0

    فرماندار لاهیجان از ابتدای فرآیند دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای شهر  لاهیجان و فعالیت های هیات اجرایی و هیات نظارت را مثبت ارزیابی کرد. به گزارش «بامردم»، مهندس احمدی در گفتگو با ” لاهیگ ” با بیان اینکه انتخابات شورای شهر برای فرمانداری از ۲۵ اسفند با تشکیل هیات اجرایی […]

    پ
    پ

    احمدی 2 - مشارکت 90 % مردم در انتخابات شهرستان | لازمه تشکر از مردم وحدت و یکپارچگی است | حال که انتخابات پایان یافته رقابت باید جایش را به رفاقت بدهد -

    فرماندار لاهیجان از ابتدای فرآیند دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای شهر  لاهیجان و فعالیت های هیات اجرایی و هیات نظارت را مثبت ارزیابی کرد.

    به گزارش «بامردم»، مهندس احمدی در گفتگو با ” لاهیگ ” با بیان اینکه انتخابات شورای شهر برای فرمانداری از ۲۵ اسفند با تشکیل هیات اجرایی آغاز شد ، گفت : هیات های اجرایی با توجه به قانون انتخاب شدند و از تاریخ ۳۰ اسفند از نامزدهای محترم ثبت نام به عمل آمد.

    احمدی ، گفت : فرآیند اجرایی انتخابات ریاست جمهوری نیز در شهرستان لاهیجان از ۲۲ فروردین با تشکیل هیات اجرایی طبق فرآیند قانونی آغاز شد .

    فرماندار لاهیجان ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم و شرکت در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ، گفت : ۶۰۰۰ نفر در امر برگزاری انتخابات به عنوان اعضای صندوق ، نمایندگان فرماندار ، نمایندگان بخشدار ، بازرسین ، اعضای هیات نظارت ، محافظین صندوق برای اجرای انتخابات آماده شدند و خوشبختانه مردم با حضور پرشور خود بر روی صندوق های رای هم در کشور هم در استان و علی الخصوص شهرستان حماسه ایی آفریده اند .

    مهندس احمدی با اشاره به ۱۳۳۷۲۵ نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات شهرستان و شرکت ۱۲۱۲۸۸ نفر در انتخابات شرکت کردند ، گفت : مشارکت مردم شهرستان ۹۰.۷ % برای شهرستان لاهیجان توسط مردم فهیم رقم خورد و میزان رای مردم در لاهیجان به دولت دکتر روحانی ۸۲۴۵۰ رای بود که ۶۷.۹۸  % از کل آرای ماخوذه را به خود اختصاص داد که نسبت به ۴ سال گذشته  یک رشد قابل توجهی در آرای دکتر روحانی شاهد هستیم.

    وی در ادامه گفت : الحمدالله ما تمام تلاشمان این بود که انتخابات ما در یک فضای پرشور و با نشاط انجام شود و مردم آزادانه به کاندیداهای مورد نظر خود رای بدهند.

    احمدی با اشاره به برگزاری اولین دوره انتخابات الکترونیک در شورا شهر لاهیجان گفت : در سطح شهر لاهیجان ۵۲ شعبه اخذ رای  وجود داشت که از روزها و ماه ها قبل به اعضای سر صندوق آموزش داده شده بود و اقدامات لازم صورت گرفته بود.

    احمدی با اشاره به رقابت برای کسب ۷ کرسی انتخابات شورای شهر لاهیجان و رقابت هر ۱۱ نفر برای یک کرسی انتخابات شورای شهر لاهیجان گفت : پس از پایان انتخابات ۷ نفر از کاندیداها به عنوان نمایندگان شورای شهر لاهیجان معرفی شدند .

    بالاترین مقام دولت در شهرستان در ارتباط با شکایات و اعتراضات  به ماده ۷۰ و  ۷۱ قانون انتخابات اشاره کرد و بیان داشت : طبق ماده ۷۰ انتخابات هیات اجرایی موظف است شکایات و اعتراضات را جمع آوری کرده و  نظر خود را پس از پایان انتخابات به هیات نظارت اعلام بکنند و در ماده ۷۹ قید شده هیات نظارت نیز بایستی حداکثر بعد از ۵ روز از گزارش ارسالی از هیات اجرایی نظر خود را اعلام کند.

    فرماندار لاهیجان ضمن تقدیر و تشکر از خلق حماسه مردم عزیزمان در ۲۹ اردیبهشت ، گفت : مردم ما با حضورشان در صندوق های رای  به جهانیان اثبات کردند که در تعیین سرنوشت خوشان نقش دارند ، به کشورشان علاقمندند ، به شهدا و آرمان های انقلاب پایبندن ، به رهبرشان وفادارند و با انتخاب دولت همانطور که جناب رییس جمهور هم اشاره کردند این رای قاطع مردم به منزله آن نیست که کشور مشکلی ندارد و این فرصتی دوباره از سوی مردم به ما دولتمردان است که ما بتوانیم و بخواهیم با تمام تلاش و ظرفیت های خود کمی و کاستی ها را با لطف خداوند برای مردم مهیا بکنیم .

    احمدی در پایان گفت : لازمه تشکر از مردم وحدت و یکپارچگی است و حال که انتخابات تمام شده رقابت باید جای خود را به رفاقت بدهد همان طور که دکتر روحانی گفت من رییس جمهور یک قشر خاص نیستم بلکه رییس جمهور کل ایرانم ، بنده نیز فرماندار کل مردم لاهیجانم و در خدمت همه مردم شهر لاهیجان هستیم و امیدواریم به جای پرداختن به حاشیه برای اعتلای وضعیت مردم بکوشیم .

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.