جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • غارت اموال ایران یک دزدی بین المللی است/ دولت ایران نباید ساکت بماند
    30 اردیبهشت 1395 - 13:56
    شناسه : 5511
    0

    نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه آمریکایی ها اموال ایران را به بهانه های پوچ و واهی غارت می کنند، گفت: غارت اموال ایران یک دزدی بین المللی است به گزارش بامردم، جبار کوچکی نژاد با اشاره به رویکرد آمریکا در پسا برجام، اظهار کرد: امام خمینی (ره) آمریکا را شیطان بزرگ خواندند […]

    پ
    پ

    725993-250x172

    نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه آمریکایی ها اموال ایران را به بهانه های پوچ و واهی غارت می کنند، گفت: غارت اموال ایران یک دزدی بین المللی است

    به گزارش بامردم، جبار کوچکی نژاد با اشاره به رویکرد آمریکا در پسا برجام، اظهار کرد: امام خمینی (ره) آمریکا را شیطان بزرگ خواندند و مقام معظم رهبری هم در این راستا آمریکا را غیر قابل اعتماد معرفی نمودند.

    وی با بیان اینکه آمریکا در طول تاریخ نظام جمهوری اسلامی همواره دشمن انقلاب اسلامی بوده است، گفت: غارت اموال ایران توسط استکبار جهانی یک دزدی بین المللی است.

    نماینده مردم رشت در مجلس، تصریح کرد: آمریکایی ها در طول تاریخ هنر تحریم، جنایت و دزدی را نسبت به ایران اسلامی نشان داده اند.

    کوچکی نژاد  با اشاره به اینکه آمریکایی ها اموال ایران را به بهانه های پوچ و واهی غارت می کنند، اضافه کرد: دلایل انها برای برداشت اموال ایران منطقی نیست.

    وی در ادامه تأکید کرد:  دولت ایران نباید در برابر این غارت بزرگ ساکت باشد.

    وی با تاکید براینکه آمریکا شیطان بزرگ است و جنایات تروریستی خود در دنیا را به ایران نسبت می دهد، اظهار کرد: سر نخ حوادث تروریستی جهان در دست آمریکا است.

    کاسپین

     

    انتهای خبر/

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.