پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41448 تعداد نوشته های امروز : 15 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مدیر غیربومی نباید وارد گیلان شود
    30 اردیبهشت 1395 - 14:05
    شناسه : 5514
    0

    منتخب مردم رشت در مجلس دهم با انتقاد از جایگزینی مدیرعامل غیربومی در هلال‌احمر گیلان به جای مدیر بومی گفت: مدیر غیربومی نباید وارد گیلان شود و تصمیم‌گیران باید جلوی این امر را بگیرند. به گزارش بامردم، محمدصادق حسنی ظهر امروز در جلسه شورای اداری فرمانداری این شهرستان با قدردانی از رأی اعتماد مردم به […]

    پ
    پ

    محمدصادق حسنی

    منتخب مردم رشت در مجلس دهم با انتقاد از جایگزینی مدیرعامل غیربومی در هلال‌احمر گیلان به جای مدیر بومی گفت: مدیر غیربومی نباید وارد گیلان شود و تصمیم‌گیران باید جلوی این امر را بگیرند.

    به گزارش بامردم، محمدصادق حسنی ظهر امروز در جلسه شورای اداری فرمانداری این شهرستان با قدردانی از رأی اعتماد مردم به وی در مرحله دوم انتخابات مجلس دهم از حوزه انتخابیه رشت، اظهار کرد: انتخابات مجلس دهم با کمترین تنش برگزار شد.

    وی با اشاره به اینکه ۱۵ سال مدیر اداره مالی سازمان‌ها و نهادهای مختلف بودم، تصریح کرد: اطلاعات خوبی در این زمینه از استان دارم.

    منتخب مردم رشت در مجلس دهم وظیفه نمایندگان را گرفتن اعتبار برای توسعه استان دانست و افزود: تصویب قوانین از جمله وظایف نمایندگان است.

    حسنی با بیان اینکه در انتخابات قول‌هایی به مردم داده‌ایم، خاطرنشان کرد: اکنون برای تحقق آنها نیاز به همراهی و کمک همگان داریم.

    وی ادامه داد: امیدواریم همه در کنار یکدیگر بتوانیم برای توسعه و پیشرفت گیلان گام‌های موثری برداریم و می‌توانیم اقدام‌های خوبی در این زمینه انجام دهیم.

    منتخب مردم رشت در مجلس دهم با انتقاد از ورود برخی مدیران غیربومی به‌ ویژه جایگزینی مدیر مازندرانی به جای گیلان در جمعیت هلال‌احمر استان یادآور شد: گیلان استان برخوردار و توانمندی است و می‌تواند مدیر صادر کند و نیازی به ورود مدیران از استان‌های دیگر ندارد.

    حسنی با تأکید بر اینکه تصمیم‌گیران نباید اجازه ورود مدیر غیربومی به گیلان را بدهند، یادآور شد: اگر روند ورود مدیران غیربومی به گیلان ادامه یابد ممکن است در آینده شاهد استاندار غیربومی نیز در استان باشیم.

    وی با اشاره به اینکه در گیلان مدیران لایق بسیاری هستند، گفت: باید تمام تفکر و نیروی خود را با استفاده از توان مدیران داخلی برای توسعه گیلان به‌ کار گیریم.

    فارس

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.