چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41343 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • محورهای توسعه شهرستان گردشگری، کشاورزی و صنعت است
    06 خرداد 1396 - 3:11
    شناسه : 55186
    0

    فرماندار لاهیجان با بیان اینکه محورهای توسعه شهرستان گردشگری، کشاورزی و صنعت است، گفت: برای هر کدام از این محور ها برنامه های خاصی در طول برنامه پنجم توسعه و ادامه برنامه ششم طراحی شده است. به گزارش «بامردم»، سید محمد احمدی در جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری استان گیلان که با حضور معاون وزیر […]

    پ
    پ

    photo 2017 05 27 03 10 04 - محورهای توسعه شهرستان گردشگری، کشاورزی و صنعت است -

    فرماندار لاهیجان با بیان اینکه محورهای توسعه شهرستان گردشگری، کشاورزی و صنعت است، گفت: برای هر کدام از این محور ها برنامه های خاصی در طول برنامه پنجم توسعه و ادامه برنامه ششم طراحی شده است.

    به گزارش «بامردم»، سید محمد احمدی در جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری استان گیلان که با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در فرمانداری لاهیجان برگزار شد، اظهار کرد: بیش از ۹۰ درصد مردم شهرستان لاهیجان در انتخابات شرکت کردند و افزون بر ۸۲ هزار نفر با ضریب ۶۷.۹۸ درصد به ادامه دولت تدبیر و امید رای دادند و به نوعی بنا به فرمایش مقام معظم رهبری ملت ایران پیروز اصلی این انتخابات هستند و سخنانی که ریاست محترم جمهوری در ۲۹ اردیبهشت ایراد نمودند که مردم ایران مسیر تعامل با جهان را برگزیدند، ملت ایران می  خواهد با صلح و دوستی زندگی کند ولی در عین حال حاظر به پذیرش تحقیر نیست.

    وی افزود: جمعیت شهرستان بر اساس آخرین سرشماری ۱۶۷ هزار و ۵۴۴ نفر و شهر لاهیجان ۱۰۱ هزار و ۷۳ نفر می باشد. ۵۰.۲۵ درصد جمعیت لاهیجان را مردان و ۴۹.۷۵ درصد آن را زنان تشکیل می دهند.

    فرماندار لاهیجان عنوان کرد: محور های توسعه شهرستان گردشگری، کشاورزی و صنعت می ‌باشد که برای هر کدام از این محور ها برنامه های خاصی در طول برنامه پنجم توسعه و ادامه برنامه ششم طراحی شده است.

    این مقام مسئول عنوان کرد: لاهیجان در بخش کشاورزی قریب به ۱۰ درصد از زمین های زیر کشت استان را دارد و برنامه های قابل توجه ای در این بخش در حال تنظیم و اجرا می باشد. در بخش گردشگری باید تغییر رویکردی جهت تولید ثروت انجام گیرد که الحمدلله بررسی های لازمه صورت گرفته و در حال اجرا است.

    احمدی با بیان اینکه شهرستان لاهیجان دارای ۲ شهرک صنعتی ارزشمند(توستان و تموشل) می باشد که شهرک توستان به تنهایی بیش از ۸۵ درصد از فرصت های شغلی صنعت را در خود جای داده است، گفت: بازآفرینی در حقیقت یک مدل طراحی شهری عملیاتی است، که طرح می‌دهد، اجرا می‌کند و بستر را هم فراهم می‌کند تا رفتارهای نادرست شهری تغییر کند.

    فرماندار لاهیجان با اشاره به اینکه می توانیم با دقت نظر بیشتر در اجرای این طرح شاهد خروجی مثبت شویم، افزود: شهرستان لاهیجان در حوزه های مختلف دارای پتانسیل زیادی است که اجرای این طرح می تواند به توسعه شهری کمک کند.

    وی خاطرنشان کرد: از ۱۳ طرح پیشنهادی ستاد بازآفرینی لاهیجان، سه طرح تصویب شده که هدف این طرح ها ارتقای حقوق شهروندی و کیفیت زندگی شهری است.

    احمدی عنوان کرد: یک پروژه بسیار ارزشمند به نام «هشت بهشت» در هشت محل این شهرستان در حال اجرا است که آثار قومیت و زندگی به عینه در آن مشاهده می شود و پروژه های دیگری هم در حال اجرا می باشد که در راستای اقدامات ستاد باز آفرینی شهری بوده و نمونه های آن احیای پیاده روهای برخی از خیابان ها و سنگفرش بسیاری از محلات بوده است.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.