یکشنبه, ۲۶ فروردین , ۱۴۰۳ Sunday, 14 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41294 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2368×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پرونده بابک زنجانی به دیوان عالی کشور رفت
    01 خرداد 1395 - 10:07
    شناسه : 5599
    0

    پرونده بابک زنجانی و دو متهم دیگر پرونده نقتی که پیشتر از سوی شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی به اعدام محکوم شدند، برای رسیدن به فرجام خواهی متهمان به دیوان عالی کشور ارسال شد. به گزارش بامردم، رسول کوهپایه‌زاده وکیل مدافع بابک زنجانی با اعلام این خبر گفت که دیوان عالی کشور هنوز […]

    پ
    پ

    بابک-زنجانی1-400x300

    پرونده بابک زنجانی و دو متهم دیگر پرونده نقتی که پیشتر از سوی شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی به اعدام محکوم شدند، برای رسیدن به فرجام خواهی متهمان به دیوان عالی کشور ارسال شد.

    به گزارش بامردم، رسول کوهپایه‌زاده وکیل مدافع بابک زنجانی با اعلام این خبر گفت که دیوان عالی کشور هنوز پرونده را وصول و تعیین شعبه نکرده است.

    این وکیل دادگستری با بیان اینکه اتفاق جدیدی در فرایند انتقال پول توسط موکلش به ایران و تسویه بدهی با شرکت نفت نیفتاده است، افزود: همان طور که قبلاً نیز گفته‌ایم، تنها راهکار، اعمال قانون و تبدیل قرار بازداشت موکل است تا از این طریق، موکل بتواند اموال خارجی خود را پیگیری کند.

    بنا براین گزارش گزارش بابک زنجانی و دو متهم دیگر پرونده نفتی از سوی شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی مفسد فی الارض شناخته شده و به اعدام، رد مال و جزای نقدی معادل یک چهارم مبلغ رد مال محکوم شدند.

    مرجع تجدیدنظر در این پرونده، دیوان عالی کشور است.

    تسنیم

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.