جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41358 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دولت با مدیران غیرهمسو نمی‌تواند به مقصود برسد | با حلال و حرام کردن رای ملت، شیرینی این پیروزی را به کام مردم تلخ نکنیم
    13 خرداد 1396 - 12:06
    شناسه : 56314
    0

    ضیافت افطار ستاد مرکزی دکتر حسن روحانی در گیلان، جمعه (۱۲خرداد) در تالار راد شهر شفت با حضور فعالین ستادهای انتخاباتی حسن روحانی در سراسر استان، مدیران و مسوولین استانی و چهره های سیاسی گیلانی برگزار شد. به گزارش «بامردم» به نقل از گیل نگاه: سید احمد حسینی رئیس ستاد روحانی در استان گیلان، سروش […]

    پ
    پ

    ضیافت افطار ستاد مرکزی دکتر حسن روحانی در گیلان، جمعه (۱۲خرداد) در تالار راد شهر شفت با حضور فعالین ستادهای انتخاباتی حسن روحانی در سراسر استان، مدیران و مسوولین استانی و چهره های سیاسی گیلانی برگزار شد.

    به گزارش «بامردم» به نقل از گیل نگاه: سید احمد حسینی رئیس ستاد روحانی در استان گیلان، سروش اکبرزاده قائم‌مقام ستاد، محمدمهدی افتخاری عضو فراکسیون امید مجلس، زهرا بوذری رئیس ستاد بانوان حسن روحانی در گیلان، سارنگ حسن‌پور مسئول ستاد جوانان  روحانی در گیلان، رحیم محسنی رئیس ستاد روحانی در رضوانشهر که بالاترین رای روحانی در استان را به خود اختصاص داده بود، الیاس حضرتی نماینده تهران در مجلس و محمدعلی نجفی استاندار گیلان سخنرانان این مراسم بودند که بیش از هزار و پانصد تن در آن شرکت داشتند.

    آرای بالای مردم گیلان به روحانی نشانه خردمندی آن‌هاستافطاری ستاد دکتر حسن روحانی در گیلان 13 - دولت با مدیران غیرهمسو نمی‌تواند به مقصود برسد | با حلال و حرام کردن رای ملت، شیرینی این پیروزی را به کام مردم تلخ نکنیم -

    سید احمد حسینی رئیس ستاد روحانی در گیلان در ابتدای مراسم با تشکر از حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری گفت:مردم ایران با مشارکت بالا در انتخابات نشان دادند که چقدر به سرنوشت خود حساس هستند.

    معاون سیاسی و امنیتی دولت اصلاحات در گیلان با تمجید از آرای بالای مردم گیلان به حسن روحانی آن را نشانه‌ی خردمندی مردم گیلان دانست و گفت: مردم گیلان با انتخاب خود دستان روحانی این بزرگ‌مردِ مظلوم را گرفتند.

    حسینی با ذکر این نکته که ۲۹ اردیبهشت رقابت‌ها پایان پذیرفت و با انتخاب روحانی او رئیس‌جمهور همه‌ی مردم ایران است گفت:در حال حاضر دوران رفاقت برای ساختن بهتر ایران آغازشده است.

    با حلال و حرام کردن رای ملت، شیرینی این پیروزی را به کام مردم تلخ نکنیم

    رئیس ستاد روحانی در گیلان با ذکر این نکته که در جغرافیای ذهنی خودمان رقیب را دشمن نمی‌دانیم توضیح داد: امیدواریم رقبا نیز آیین رفاقت را بدانند و با حلال و حرام کردن رای ملت، شیرینی این پیروزی را به کام مردم تلخ نکنند چون موفقیت روحانی موفقیت ایران و اسلام است.

    حسینی ابراز امیدواری کرد حسن روحانی به آرزوهای ملت جامعه عمل بپوشاند.‌

    او با ذکر این نکته که اصلاح‌طلبان،اعتدالیون و اعضای ستادهای مردمی در سطح استان کاملا همسو و یکسان عمل کردند گفت: نتیجه به دست آمده در انتخابات نشان‌دهنده همین همسویی و همپوشانی است.

    لزوم استفاده دولت روحانی از مدیرانی که برای اصلاحات هزینه داده‌اندافطاری ستاد دکتر حسن روحانی در گیلان 15 - دولت با مدیران غیرهمسو نمی‌تواند به مقصود برسد | با حلال و حرام کردن رای ملت، شیرینی این پیروزی را به کام مردم تلخ نکنیم -

    سروش اکبرزاده قائم‌مقام ستاد روحانی در گیلان سخنران بعدی مراسم بود. اکبرزاده با اشاره به درگذشت مهدی تقی زاده از جوانان اصلاح‌طلب فعال در ستاد روحانی و روح‌الله قهرمانی استاندار اسبق گیلان از لزوم به‌کارگیری مدیران گیلانی در دولت آینده و همچنین جوانان در بخش‌های مدیریتی سخن گفت.

    اکبرزاده با تاکید بر این‌که برای پیروزی جریان اصلاحات و همچنین دولت روحانی هزینه‌های زیادی داده‌شده است گفت:نباید روند اداره کشور به‌گونه‌ای پیش برود که منجر به نشستن افرادی بر صندلی‌های مدیریتی باشد که هیچ هزینه‌ای برای اصلاحات،اعتدال و دولت روحانی نداده‌اند.

    قائم‌مقام ستاد روحانی در گیلان در پایان گفت:اگر دولت بخواهد به اهداف بلند اصلاحی خود برسد با افرادی که به دنبال اهداف مشترک نیستند نمی‌تواند به سرمنزل مقصود برسد.

    جریان پیروز انتخابات ریاست جمهوری بنای رفاقت با رقیب را داردافطاری ستاد دکتر حسن روحانی در گیلان 16 - دولت با مدیران غیرهمسو نمی‌تواند به مقصود برسد | با حلال و حرام کردن رای ملت، شیرینی این پیروزی را به کام مردم تلخ نکنیم -

    محمدمهدی افتخاری نماینده فومن و شفت و عضو فراکسیون امید پس از اکبرزاده دقایقی برای حاضران در تالار راد شهرستان شفت به سخنرانی پرداخت.

    افتخاری با تقدیر از حضور مردم در انتخابات گفت: مردم نشان دادند که کشور باید در مسیر عقلانیت به حرکت و رشد خود ادامه دهد.

    نماینده فومن و شفت با ذکر این نکته که جریان پیروز انتخابات ریاست جمهوری بنای رفاقت با رقیب دارد گفت: ای‌کاش برخی از رقبا هم حول محور رفاقت به اصول پایبند باشند.

    افتخاری خطاب به حاضران گفت:باید امروز بنا را بر این‌ بگذاریم که ایران به چشم‌انداز ۱۴۰۴ دست پیدا کند.

    او همچنین خطاب به استاندار گیلان هم گفت: امیدوارم با تسریع در احداث جاده شفت به زنجان این شهر از بن‌بست خارج شود و گیلان هم از این طریق به چهار استان دیگر متصل شود.

    دولت روحانی زنان و ساکنان حاشیه شهرهای گیلان را دریابدافطاری ستاد دکتر حسن روحانی در گیلان 17 - دولت با مدیران غیرهمسو نمی‌تواند به مقصود برسد | با حلال و حرام کردن رای ملت، شیرینی این پیروزی را به کام مردم تلخ نکنیم -

    زهرا بوذری رئیس ستاد بانوان حسن روحانی در گیلان هم در این مراسم گفت: همه باهم راه را طی کردیم و درنهایت به پیروزی حسن روحانی در انتخابات رسیدیم.

    بوذری هدف اصلی ستاد بانوان حسن روحانی را توجه به آرای مردم ساکن در بخش‌ها، حاشیه شهرها و روستاها اعلام کرد و گفت: حرکت در این مسیر به کمک سمن‌ها و زنان فعال فرهنگی میسر شد.

    رئیس ستاد بانوان حامی حسن روحانی در گیلان با تاکید بر این‌که پای حق زنان گیلان ایستاده‌ایم گفت: از دولت و دولتمردان می‌خواهیم که مردم حاشیه شهرهای گیلان را دریابید و قدر آن‌ها را بدانید.

    او اضافه کرد:سمن‌ها می‌توانند بهترین بازوان دولت در این زمینه و موارد متعدد دیگر باشند که انتظار داریم دولت مانند گذشته به مشکلات و کاستی های این حوزه توجه ویژه داشته باشد.

    بوذری با اشاره به برگزاری این مراسم گفت:جشن پیروزی روحانی می‌تواند همچنان ادامه داشته باشد اگر تا پایان کار همه برای کمک به دولت و رفع بیکاری و مشکلات محیط زیستی و سیاسی کنار همدیگر باشیم.

    رئیس ستاد بانوان حامی حسن روحانی در گیلان در پایان صحبت‌هایش تاکید کرد: امیدواریم در چهارساله دوم دولت روحانی، زنان نه به‌عنوان یک جنسیت که به‌عنوان انسان‌های توانمند در شرایط برابر دیده شوند و از ظرفیت آنان استفاده شود.

    نیاز کشور به مدیران جوان و مشاوران باتجربهافطاری ستاد دکتر حسن روحانی در گیلان 18 - دولت با مدیران غیرهمسو نمی‌تواند به مقصود برسد | با حلال و حرام کردن رای ملت، شیرینی این پیروزی را به کام مردم تلخ نکنیم -

    سارنگ حسن‌پور مسئول ستاد جوانان حسن روحانی هم در این نشست گفت: ما همیشه از آشتی ملی سخن گفته‌ایم و همواره برای وفاق پیشگام بوده‌ایم اما با کارشکنی جناح مقابل مواجه شده‌ایم.

    حسن‌پور تهدید اصلی دولت حسن روحانی را عدم استفاده از جوانان در بدنه اجرایی کشور دانست و گفت:سیستم کهنه و فرسوده‌ی فعلی برای کارآمدی بیشتر به جوانان چابک و با انگیزه نیاز دارد.

    مسئول ستاد جوانان حامی حسن روحانی با تاکید بر این‌که ما باید پیگیر مطالبات جوانان باشیم گفت: وقتی هزاران نفر در دولت احمدی‌نژاد  از سوی دولت جذب شدند چرا مخالفان بزرگ شدن دولت در آن ایام زبان به اعتراض نگشودند؟

    حسن‌پور اضافه کرد: امروز کشور به مشاوران جوان احتیاج ندارد بلکه به مدیران جوان و مشاوران باتجربه نیاز دارد.

    حسن پور نیز با اشاره به مرگ مهدی تقی زاده گفت: در جمع حاضران ده ها مهدی تقی زاده وجود دارد که از سالها تلاش برای هدایت کشور به مسیر اصلاح و عقلانیت هزینه دادند اما هیچ وقت قدرشان دانسته نشد.

    مدیران غیرهمسو با دولت تحمل نمی‌شوندافطاری ستاد دکتر حسن روحانی در گیلان 19 - دولت با مدیران غیرهمسو نمی‌تواند به مقصود برسد | با حلال و حرام کردن رای ملت، شیرینی این پیروزی را به کام مردم تلخ نکنیم -

    رحیم محسنی رئیس ستاد روحانی در رضوانشهر،شهری در گیلان که حسن روحانی در آن بالاترین میزان آرا را به خود اختصاص داد هم از مردم گیلان و رضوانشهر برای انتخاب روحانی تقدیر کرد.

    محسنی رای ۷۸ درصدی مردم این شهر را نشانه‌ای از درخواست آن‌ها برای تحول ذکر کرد و گفت:هرچند نماینده تالش در مجلس در زمره مخالفان دولت قرار دارد اما آرای بالای مردم و فعالیت‌های فعالین سیاسی رضوانشهر نشان می‌دهد که دیگر مدیرانی که با دولت همسو نباشند در این شهر تحمل نخواهند شد.

    مخالفان هر کاری که می‌شد علیه دولت انجام دادندافطاری ستاد دکتر حسن روحانی در گیلان 20 - دولت با مدیران غیرهمسو نمی‌تواند به مقصود برسد | با حلال و حرام کردن رای ملت، شیرینی این پیروزی را به کام مردم تلخ نکنیم -

    الیاس حضرتی نماینده اسبق رشت در مجلس و عضو فراکسیون امید هم در این گردهمایی خطاب به مخالفان دولت گفت: اگر پذیرفته‌ایم که مبنا تصمیم مردم است نباید گروهی به‌جای نقد عالمانه به جنگ دولت بیاید.

    این نماینده مجلس با ذکر این نکته که مخالفان تقریباً هر کاری که می‌شد علیه دولت انجام داد از آن مضایقه نکردند گفت: بزرگ‌ترین پرونده بین‌المللی ایران بعد از انقلاب برجام بود که عده‌ای در جریان مذاکرات از پشت به دولت خنجر زدند که نه‌تنها رقابت نیست بلکه دشمنی است.‌

    حضرتی توضیح داد: این تفکر می‌توانست با موضوع موردانتقاد خود منطقی‌تر برخورد کند گفت: نه‌تنها دوستان کمک نمی‌کنند بلکه شاهد بیان موارد عجیبی مانند این‌که وزیر امور خارجه ایران می‌خواهد سردار سلیمانی را کت‌بسته تحویل آمریکایی‌ها دهد هستیم.

    این نماینده مجلس در بخش دیگری از اظهاراتش به روند پیروزی حسن روحانی در انتخابات پرداخت و سپس گفت درباره جریان برگزاری انتخابات از وزیر کشور در صحن مجلس سوال خواهم پرسید.

    حضرتی با ذکر این نکته که برگزاری نامناسب انتخابات از سوی وزارت کشور باعث شد که چند میلیون ایرانی نتوانند رای خود را به صندوق‌ها بیندازند گفت: وقتی  از روز اول، نظرسنجی‌ها نشان می‌داد که مشارکت مردم بسیار بالا خواهد بود وزارت کشور باید نسبت به افزایش شعب اخذ رای و صندوق‌های سیار اقدامات لازم را انجام می‌داد.

    این نماینده مجلس تاکید کرد درصورتی‌که چند میلیون ایرانی جامانده موفق به رای دادن می‌شدند یا در واقع اگر ضعف وزارت کشور نبود، حسن روحانی می‌توانست رکورد آرای روسای جمهوری در تاریخ ایران را بشکند.

    حضرتی هم در پایان صحبت‌های خود بر لزوم جوان‌گرایی در تیم دولت اشاره کرد و گفت: همچنین باید کمیته‌ای در صیانت از نیروهای بومی تشکیل شود و مدیران دولتی باید تدابیری بیاندیشند که از ظرفیت نیروهای جوان و تحصیل کرده گیلانی در بدنه اجرایی و مدیریتی کشور استفاده کنند.

    در پایان این مراسم از تعدادی از مسئولین ستاد حسن روحانی در استان گیلان با اهدای لوح،تقدیر شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.