پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41446 تعداد نوشته های امروز : 13 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • احتمال غرق شدن شهروندان در رودخانه ها و کانال های آبرسانی گیلان
    03 خرداد 1395 - 17:27
    شناسه : 5748
    0

    شرکت آب منطقه ای استان گیلان در اطلاعیه ای، نسبت به احتمال غرق شدن شهروندان در رودخانه ها و کانال های آبرسانی با توجه به پر آب شدن آنها هشدار داد. به گزارش بامردم ،در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع هم استانی ها و مسافران می رساند با توجه به شرایط ویژه آبی استان، […]

    پ
    پ

    شرکت آب منطقه ای استان گیلان در اطلاعیه ای، نسبت به احتمال غرق شدن شهروندان در رودخانه ها و کانال های آبرسانی با توجه به پر آب شدن آنها هشدار داد.

    به گزارش بامردم ،در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع هم استانی ها و مسافران می رساند با توجه به شرایط ویژه آبی استان، رودخانه ها و نهرها و کانال های آبرسانی پر آب بوده و در صورت بی احتیاطی، خطر غرق شدن افراد را بدنبال دارد.
    در ادامه این اطلاعیه گفته شده: از مسافران و هم استانی ها بخصوص کشاورزان و ساکنان حریم رودخانه ها و کانال های آبرسانی تقاضا می شود به جهت جلوگیری از هرگونه حادثه دلخراش، موارد احتیاط و ایمنی را رعایت کرده و از ورود به رودخانه ها، کانال ها، انهار و تأسیسات آبی استان بطور جدی خودداری کنند.
    در خاتمه این اطلاعیه گفته شده: بدیهی است عدم رعایت نکات ایمنی و بی توجهی به هشدارها در صورت بروز حوادث ناخوشایند ضمن تالم خاطر آسیب دیدگان، مشکلات فراوانی را برای شالیکاران سختکوش و مجموعه آب استان به همراه خواهد داشت.
    اداره کل هواشناسی گیلان نیز آسمان استان طی سه روز آینده را کمی ابری تا نیمه ابری، بعضی ساعت ها رگبار و احتمال رعد و برق پیش بینی کرده است.

    ایرنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.