سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41331 تعداد نوشته های امروز : 11 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مادرم گیلانی است و آرزویم خدمت به مردم سرزمین مادری بود
    03 خرداد 1395 - 21:07
    شناسه : 5760
    0

    مراسم تجلیل و معارفه سرپرست جدید هلال احمر گیلان با حضور جمعی از مدیران کل جمعیت هلال احمر کشور، مسئولین استانی و کارکنان جمعیت هلال احمر استان برگزار شد . به گزارش بامردم، مهدی ولی پور ضمن گرامیداشت سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر گفت: استان گیلان با تقدیم ۸ هزار شهید در جنگ تحمیلی یکی از […]

    پ
    پ

    61423-400x300

    مراسم تجلیل و معارفه سرپرست جدید هلال احمر گیلان با حضور جمعی از مدیران کل جمعیت هلال احمر کشور، مسئولین استانی و کارکنان جمعیت هلال احمر استان برگزار شد .

    به گزارش بامردم، مهدی ولی پور ضمن گرامیداشت سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر گفت: استان گیلان با تقدیم ۸ هزار شهید در جنگ تحمیلی یکی از استان‌های پیشتاز در از خودگذشتگی و ایثار است که در جوانان گیلانی در تمامی مراحل دفاع از کشور و مردم سرزمین صادقانه در عرصه حضور داشتند .

    سرپرست جمعیت هلال احمر استان با تقدیر از زحمات مدیرعامل سابق جمعیت هلال احمر استان افزود:  دکتر خصوصی در مدت مدیریت توانسته وفاق و همدلی را در هلال احمر جاری کند که لازمه حضور در ماموریت‌های بزرگ این جمعیت اخلاق خوب و مهربانی است .

    ولی‌پور با بیان اینکه از پدری مازندرانی و هلال‌احمری و مادری گیلانی در شهرستان آمل به دنیا آمده گفت:مدت سی سال در هلال احمر در ماموریت‌هایی همچون زلزله دلخراش رودبار در سال ۶۹ بعنوان امدادگر حضور داشته و آرزویش خدمت به مردمان خونگرم و مهربان سرزمین مادری در لباس امدادگری است .

    وی تصریح کرد: وظیفه هلال احمر افزایش اعتماد مردم به این نهاد عام المنفعه، آموزش عمومی جهت ارتقای تاب آوری مردم در برابر حوادث و سوانح و ارایه خدمات امدادی در بحران است و این مهم با اتحاد و همدلی کارکنان و اعضای هلال احمر میسر می‌شود .

    ولی پور در پایان گفت: من از خانواده بزرگ هلال احمر هستم و خون هلال احمر در رگهای من جاری و ساری است و آمادگی دارم در راه تحقق اهداف  والای جمعیت در راه تسکین آلام دردمندان از جان و مال خود بگذرم .

    دکتر خصوصی ثانی مدیرعامل سابق جمعیت هلال احمر استان در ادامه گفت: خداوند را شاکرم که با حضور  در هلال احمر در راه خدمت به نیازمندان و آسیب دیدگان حوادث در تمامی فصول مختلف سال و به صورت شبانه‌روزی در کنار همکاران و امدادگران بی‌همتای هلال احمر قدم برداشته و با بی‌غرضی و بی‌طرفی در ستاد و شعب هلال‌احمر در این جمعیت فعالیت کردم  .

    وی با تاکید بر شعار وحدت و همدلی در  هلال احمر افزود: خدمت در هلال احمر با مهربانی و همدلی میسر می‌شود  و یکی از افتخارات زمان مدیریت در هلال احمر اخلاق مداری و ایجاد وحدت و همدلی در همکاران بوده که امیدوارم در سایه مدیریت شایسته مهندس ولی پور به رشد و بالندگی برسد .

    خصوصی ثانی خاطرنشان کرد: مدیریت امانتی بود که از سوی ریاست جمعیت به اینجانب محول شد و امروز بسیار خرسندم  که توانستم در جمع صادق و صمیمی هلال احمر در جهت خدمت به مردم سرزمین قدم بردارم .

    حجت الاسلام و المسلمین سید هادی موسوی مسئول نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان نیز در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات ارزنده دکتر خصوصی ثانی گفت: تغییر مدیریتی یکی از ویژگی‌های هر سازمانی است که همسو با تحول و رشد است.

    وی افزود: مهندس ولی پور دارای سوابق درخشان و از خانواده بزرگ هلال احمر می باشد و با توجه به توانایی و تجربیات ارزشمند وی و کمک و همدلی کارکنان و اعضاء امیدوراریم در جهت تحقق اهداف این سازمان انساندوست قدم برداریم.

    ایسنا

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.