پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41355 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • جلسه هیئت امنای شهدای گمنام شهرستان لاهیجان برگزار شد + تصاویر
    21 خرداد 1396 - 17:06
    شناسه : 57681
    0

    جلسه هیئت امنای شهدای گمنام شهرستان لاهیجان به ریاست فرماندار این شهرستان و با موضوعیت «احداث یادمان شهدای گمنام جنب استخر» برگزار شد. به گزارش «بامردم»، مهندس سیّد محمد احمدی در این نشست ضمن تبریک میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع)، گفت: سیزدهم مهرماه سال ۱۳۹۵ شهرستان لاهیجان این افتخار را داشت تا میزبان […]

    پ
    پ

    جلسه هیئت امنای شهدای گمنام شهرستان لاهیجان 2 - جلسه هیئت امنای شهدای گمنام شهرستان لاهیجان برگزار شد + تصاویر - استخر

    جلسه هیئت امنای شهدای گمنام شهرستان لاهیجان به ریاست فرماندار این شهرستان و با موضوعیت «احداث یادمان شهدای گمنام جنب استخر» برگزار شد.

    به گزارش «بامردم»، مهندس سیّد محمد احمدی در این نشست ضمن تبریک میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع)، گفت: سیزدهم مهرماه سال ۱۳۹۵ شهرستان لاهیجان این افتخار را داشت تا میزبان سه شهید گمنام والامقام جنگ تحمیلی باشد، این روز برای تاریخ شهرستان لاهیجان بسیار با ارزش است و یادآور حضور پرشور و کم نظیر مردم برای خاکسپاری این شهدای گمنام و تجلیل از رشادت های آنان خواهد بود.

    وی با اشاره به برگزاری متعدد جلسات هیات امنای شهدای گمنام لاهیجان، افزود: یکی از اهداف مهمی که در این جلسات دنبال می کنیم این است که بتوانیم انشالله در اولین سالگرد خاکسپاری این شهدای گمنام جنگ تحمیلی، یادمان شهدای گمنام حاشیه استخر لاهیجان را بهره برداری کنیم.

    فرماندار لاهیجان خاطرنشان کرد: در آخرین جلسه برگزار شده طرح یادمان بررسی و با اصلاح و تغییراتی در آن نهایی و تصویب شد که انشالله با همیاری شهرداری لاهیجان بتوانیم در اولین سالگرد خاکسپاری شهدای گمنام از آن رونمایی کنیم.

    علیرضا گنجه خسروی معاون شهردار لاهیجان نیز در این جلسه اظهار داشت: بلافاصله پس از تصویب طرح یادمان و ارسال طرح به شورای شهر و برآورد قیمت و تصویب هزینه ۱۹۸ میلیون تومانی ساخت یادمان، گام های اولیه برداشته شده و در حال حاضر در حال تهیه لیست پیمانکاران مناسب برای برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار می باشیم.

    سرهنگ ناصر پورکریمی فرمانده سپاه ناحیه لاهیجان نیز در ادامه عنوان کرد: از سوی مردم شهرستان با اعتراضاتی مواجه هستیم که یادمان سه شهید گمنام شهرستان لاهیجان چه زمانی ساخته خواهد شد، بسیاری از افرادی که برای پیاده روی به حاشیه استخر می روند این سوال را از ما می پرسند.

    وی افزود: اگر کمکی نیاز باشد، می توانیم با بازگشایی حسابی به نام هیات امنای شهدای گمنام و اعلام شماره حساب، کمک های مردمی و کمک های خیرین را برای ساخت و تکمیل این یادمان دریافت کنیم.

    پورکریمی تاکید کرد: اگر اقدام جهادی انجام شود، تا شروع محرم می توانیم سازه ها و بنای این یادمان را آماده کنیم و در سالگرد خاکسپاری این شهدای گمنام جنگ تحمیلی، از یادمان شهدای گمنام شهرستان لاهیجان در حاشیه استخر بهره برداری کنیم.

    جلسه هیئت امنای شهدای گمنام شهرستان لاهیجان 3 - جلسه هیئت امنای شهدای گمنام شهرستان لاهیجان برگزار شد + تصاویر - استخر جلسه هیئت امنای شهدای گمنام شهرستان لاهیجان 1 - جلسه هیئت امنای شهدای گمنام شهرستان لاهیجان برگزار شد + تصاویر - استخر جلسه هیئت امنای شهدای گمنام شهرستان لاهیجان 4 - جلسه هیئت امنای شهدای گمنام شهرستان لاهیجان برگزار شد + تصاویر - استخر

     

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.